BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for fagligt udfordrende opgaver og at få mulighed for at få indflydelse på opgaveløsningen?
Er du god til at skabe relationer i hele organisationen?
Og har du stærke skriftlige og mundtlige formidlingsevner?
Så er det netop dig, vi har brug for.
Om jobbet
Du bliver en del af Sekretariatet, der er en stab under direktøren i forvaltningen Social & Sundhed.
Forvaltningen består af afdelingerne Sundhed, Senior, Social og Visitation & Understøttelse.
Sekretariatet udgør fire medarbejdere, en kontorelev og en sekretariatsleder.
I Sekretariatet lægger vi vægt på at spille hinanden gode. Vi ved, at vi kun skaber de bedste resultater via samarbejde, nysgerrighed og sparring.
Vi synes selv, at vi er ret sjove, og vi mener også, at vi skal have det sjovt på arbejdet – men vi er her ikke for sjov.
I det daglige vil dine kollegaer i sekretariatet også fungere som dine primære sparringspartnere. Du vil få samarbejdspartnere på tværs af flere af kommunens øvrige forvaltninger.
Dine arbejdsopgaver
- Sekretariatsbetjening af direktør, sekretariatsleder, udvalg og afdelingschefer
- Økonomistyring, herunder behandling af fakturaer for afdelingerne Social og Senior
- Sagsbehandling til §18 ansøgninger og kontaktperson for Frivillighedsråd
- Distribuering af dagsordener/protokoller til vores udvalg, Handicapråd, Sektor MED, Område MED samt Frivillighedsrå
- Adhoc opgaver i forbindelse med konferencer, studieture etc.
Vi tilbyder blandt andet
- en spændende stilling med fagligt udfordrende opgaver og med mulighed for at få indflydelse på opgaveløsning
- et sekretariat, hvor uformelt arbejdsmiljø, hjælpsomhed og faglig sparring vægtes højt, både i Sekretariatet og på tværs
- en arbejdsplads præget af gensidig fleksibilitet, hvor det er muligt at forene et godt familieliv med et spændende arbejdsliv
- selvstændighed i opgaveløsning
Om dig
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være en kontoruddannelse, gerne med nogle års erhvervserfaring fra offentlig forvaltning og politisk styret organisation. Herudover forventer, vi at du
- motiveres af at skabe de bedst mulige rammer for opgaveløsning, tænker ud af boksen og ser muligheder i opgaveløsningen
- besidder et stort "service- og fixergen"
- er nysgerrig og ikke bange for at sige dine tanker, spørgsmål og idéer højt
- er god til at skabe relationer i hele organisationen, er empatisk og går op i at mennesker omkring dig har det godt
- har stærke skriftlige og mundtlige formidlingsevner
- er rutineret IT- bruger med indgående kendskab til Office-pakken og generelt fortrolig med brug af IT-systemer, som Acadre, Prisme og Outlook
Løn- og ansættelsesvilkår
Vi ønsker vikariatet besat snarest muligt eller efter aftale. Vikariatet er til medio marts 2025.
Stillingen er på 32 timer ugentligt.
Arbejdsstedet er Aabenraa Rådhus, Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa.
Ansættelsen sker i Sekretariatet i forvaltningen Social & Sundhed.
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Tommy Svendsen på tlf. 5151 2302 eller mail tgs@aabenraa.dk
Ansøgning
Send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket senest den 24. marts klokken 23.59
Vi forventer at holde samtaler onsdag den 26. marts.
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=04bc7de6)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Skelbækvej, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6011301