1. kontorassistent - god til engelsk og dansk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Job i Åbenrå.

 

 

 

kontorassistent, med gode engelsk kundskaber, 31 timer pr uge.

Har du lyst til et job i et firma i Åbenrå som arbejder med engrossalg, så er her muligheden.

Er du uddannet på kontor, og tilmed haft engelsk handelskorrespondance via mail, at gøre, så er her et spændende job.

Vi tilbyder dig at blive en del et lille godt team på 5 i salgsafdelingen.

Du vil blive en del af et 5 personers stærkt team,  som laver b2b engrossalg via mail og telefon.

Vi tilbyder dig administrative salgsopgaver, de fleste ville nok kalde det tilbudsgiver arbejde, samt backup og koordinering for de 2 sælgere, som du er support til,  som så har den direkte kundekontakt verbalt , og som oftest afslutter handlen på baggrund af det arbejde du har lavet via email med kunden og evt det tilbud du har sendt til kunden via mail.

Du tilbydes daglig gang og flot eget kontor i virksomhedens kontor i Åbenrå området.

 

 

 

Lidt om din kommende arbejdsgiver: 

 

Virksomheden er stærkt funderet, og har agenter i de fleste EU lande, og 29 år i markedet., er ejerledet, er sønderjysk, og ligger centralt placeret tæt på motorvejsnettet.

Daglig drift sker via 1400 m2 lager samt kontorer, samlet ca pt 12 medarbejdere.

Korrekthed ordentlig og flid, samt højt til loftet , er nok de bedst dækkende ord for virksomheden, et rart sted at være.

 

Vi tilbyder:

-God fast løn, pension- 1 ugentlig fridag samt god sundhedsforsikring.

-Et spændende job med personlige udviklingsmuligheder

-Et job med eget ansvar og masser af forskellige arbejdsopgaver, hver dag er en ny dag, du kommer ikke til at kede dig

 

 

Dine opgaver:

På dansk OG Engelsk( meget på engelsk)

Daglig kundeservice via telefon og email til kunder , fremsendelse af tilbud for sælgerne,

vedligehold af databaser og generelt kontorarbejde. 

Du er:

Det er et krav du er kontoruddannet, og har erfaring med engelsk via mail

Du har det godt i en travl hverdag, du er cool når der er fart på, og du elsker at være med hvor det sker, selv og sammen med dine kollegaer i teamet.

Du har en positiv tilgang til tingene , og kan være med til at skabe en positiv hverdag for dig og sælgerne som du oftest hjælper i deres arbejde.

Du er kvalitetsbevidst, og ved at kunderne vil have korrekt service og kvalitet, og forventer du løser opgaven 100 %.

Du bor max 45 min kørsel fra Åbenrå , hvor din nye arbejdsplads ligger.

 

Der vil  naturligvis ske produktoplæring./ konceptoplæring.

 

 

Har jobbet din interesse , så søg gerne samme via din ansøgning med billede, ønsker du at vide mere om jobbet kan der ringes til Capolla job på telefon 70274058  , hvor jobbet kan  uddybes yderligere, vi glæder os til at høre fra dig.

Vi har travlt og håber du kan starte snarest, og der afholdes samtaler snarest , og der gives direkte besked.

Vi venter gerne på den rette medarbejder, og enhver ansøgning behandles fortroligt.

 

Capolla job er en rekrutteringsvirksomhed som hjælper med at finde den rette medarbejder til det rette job, vi har hovedkontor i københavn, og lokal repræsentanter rundt i landet.

virksomheden vil sammen med capolla afholde ansættelses samtalerne.

 

 

 


 

salg, salgskonsulent, salgsassistent, kontor, kontormedhjælp, handelsasssistent 

aabenraa

åbenrå

sønderjylland

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

CAPOLLA A/S, Østergade, 1100 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: capollaholding@gmail.com

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5889683

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet