BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af et fantastisk team, der er nysgerrig på hele tiden at kunne gøre arbejdet bedre end godt? Så læs med.
Lidt om os
Vi er en personalegruppe med stor faglig erfaring. Vi udvikler os løbende og lærer af de nye erfaringer, vi gør os.
Vi giver plads til, at børn og familier er forskellige, og vi behandler derfor beboerne forskelligt for at behandle dem ens.
Hos os har beboerne særaftaler efter behov.
Vi tilbyder en fast stilling med ansvar og indflydelse, et loyalt bagland og nogle dejlige kollegaer, der arbejder for at skabe de bedste rammer for kvinder og børn på Aabenraa Krisecenter.
Vores målgruppe er kvinder, der har været udsat for fysisk og psykisk vold samt trusler om vold i nære relationer. Vi tilbyder støtte og midlertidigt ophold til kvinder og deres børn i henhold til lov om social service § 109.
Aabenraa Krisecenter har døgnåbent, og vi har et fast personale om dagen. Når personalet går hjem, har vi 70 engagerede frivillige, der er i huset resten af døgnet og i weekender.
Lidt om dig
Vi søger en kollega, der er uddannet pædagog, og som kan gennemskue, hvad det enkelte barn rummer og se hvilke udfordringer og tiltag, der skal justeres, for at barnet trives og udvikles.
Vores nye kollega:
- har blik for fordelen ved det tværfaglige samarbejde og har flair for en sund og positiv kommunikation
- kan kommunikere på tværs af faggrupper, samarbejdspartnere og kulturer
- kan arbejde selvstændigt også når dagen bliver uforudsigelig
- kan se energien i en lille drift med en bred samarbejdsflade
- har gode formuleringsevner både mundtligt og skriftligt
- har kompetencer inden for digitale løsninger så som smartphone, tablet og computer.
Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet
- Planlægge og afvikle oplevelsesture for kvinder og børn
- Understøttende samtaler og rådgivning ift. mor/barn relationer
- Individuelle og gruppebaserede samtaler med børn i alle aldre
- Udfærdige udtalelser, krisecentererklæringer og underretninger til myndigheder
- Samarbejde med fagpersoner internt, såvel som eksternt
- Praktiske gøremål efter husets behov.
Vi tilbyder
- en god introduktion til dine opgaver og inddragelse ift. kompetencer
- en spændende og udfordrende arbejdsdag
- mulighed for at sætte dine kompetencer i spil i hverdagen
- interne og ekstern supervision ift. svære borgersager
- en sundhedsordning
- en kollegagruppe med en sund humor og et tillidsfuldt arbejdsmiljø
- en arbejdsplads med en høj arbejdsmoral og fleksibilitet
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Der er tale om en fast stilling på 30 timer ugentligt med mulighed for flere timer.
Det er en forudsætning, at du har kørekort til bil.
Stillingen ønskes besat pr. 1. juli 2024 eller snarest.
Vil du vide mere?
Læs mere på vores hjemmeside.
Du er også velkommen til at kontakte leder Hanne Frederiksen på telefon 8140 1701.
Ansøgning
Send din ansøgning via linket senest den 25. april 2024.
Vi gennemfører samtaler den 29. april 2024 på vores adresse Bjerggade 3, 6200 Aabenraa.
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=871c93df)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Bjerggade, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6024727