AC-generalist med en skarp pen og solid dataforståelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en nysgerrig og passioneret generalist? Har du en skarp pen, og er du i stand til at formulere et stærkt og præcist beslutningsgrundlag? Mener du også, at data rummer et stort potentiale og bør omsættes til indsigtsfuld ledelsesinformation? Har du humor, og vægter du et trygt og sundt arbejdsmiljø højt? Så har vi et match!

Lidt om stillingen
Vi søger en kollega, som kan se sig selv i en dynamisk rolle i Dataenheden, som er en del af Personaleafdelingen. I Dataenheden spiller analytisk sans, dataforståelse og kreativitet en central rolle i løsningen af hverdagens opgaver og den strategiske vision. Du bliver en del af et stærkt hold, der hjælper, understøtter og inspirerer hinanden. Du vil opleve frihed og medindflydelse i opgaveløsningen og en varieret og spændende hverdag.

Dine opgaver vil blandt andet inkludere at

  • udarbejde af sagsfremstillinger
  • samarbejde om udviklingen af undervisningsforløb i ledelsesinformation
  • udarbejde dybdegående analyser herunder gennemførelse af spørgeskemaundersøgelser og databearbejdning
  • understøtte den strategiske kommunikation til kommunens ledere og medarbejdere
  • håndtere ad hoc-opgaver såsom forespørgsler, aktindsigt, særudtræk mv.

Om dine faglige kvalifikationer
Vi forventer, at du har en akademisk baggrund inden for samfundsvidenskab eller relaterede fagområder.
Du skal kunne lide at håndtere flere opgaver samtidig uden at gå på kompromis med kvaliteten. Du skal være analytisk stærk og kunne formidle skarpt på skrift.

Vi lægger desuden vægt på, at du
  • har erfaring inden for ledelsesbetjening
  • er nysgerrig, reflekterende og har en sund kritisk sans
  • har erfaring med Excel og en interesse for at udvikle dine kompetencer inden for BI-værktøjer
  • har interesse og er nysgerrig på AI-teknologi og kan se potentialet
  • trives i en imødekommende og uformel arbejdskultur med fokus på høj kvalitet
  • har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation

Om os
Vores team består af 3 medarbejdere og 1 fagkoordinator og er forankret som en selvstændig enhed i Personaleafdelingen med reference direkte til Personalechefen.

Vi arbejder ud fra et fokus på at understøtte organisationens behov fra et "udefra–ind"-perspektiv, og på at være lederens naturlige valg til faglig rådgivning.
Det betyder, at vi i Personaleafdelingen har høje ambitioner om at sikre, at vores arbejde skaber værdi i resten af organisationen.
Personaleafdelingen er forankret i Staben, og vi arbejder ud fra vores fælles vision:

"Vi er kendt for at bidrage kompetent til, at Aabenraa Kommune på tværs af organisationen kan løse morgendagens behov. Det gøres med en fleksibel og forandringsparat tilgang, hvor merværdi for hele organisationen er i fokus"

Vi tilbyder
Du bliver en del af en Personaleafdeling – og en kommune – der er særdeles veldrevet.
Hos os vil du
  • møde engagerede og fagligt dygtige kolleger, som vægter sparring og samskabelse højt,
  • opleve en arbejdsplads, hvor vi i høj grad understøtter hinanden i at opnå resultater i forhold til kerneopgaven,
  • blive fagligt udfordret, hvor både dine personlige og faglige kompetencer kommer i spil,
  • opleve muligheder for udvikling, ansvar og medindflydelse,
  • mærke, at vi har stort fokus på trivsel, arbejdsglæde og fleksibilitet (herunder mulighed for hjemmearbejde).

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fuldtidsstilling til besættelse snarest muligt eller senest den 1. april 2024.
Stillingen er på overenskomstvilkår, og lønnen fastsættes efter forhandling med den faglige organisation og med udgangspunkt i dine faglige kompetencer.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og bilag via ansøgningsknappen senest den 22. februar 2024 kl. 23.59.
Vi forventer at afholde samtaler mandag den 26. februar 2024. Til samtalen vil du blive præsenteret for en lille case.

Yderligere oplysninger om stillingen
Har du spørgsmål, så kontakt Personalechef Jakob Kirkegaard telefon 29 17 02 56/ mail jkir@aabenraa.dk, eller fagkoordinator Hassan Najem på telefon 20 43 49 95/ mail hnaj@aabenraa.dk.

I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling. 

Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.

Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=cc6f1fab)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aabenraa Kommune, Skelbækvej, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981491

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet