BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger hurtigst muligt eller senest 1 august 2023 en kontoruddannet administrativ medarbejder 30 timer ugentligt i et barselsvikariat.
Om Center for Familier
Center for Familier er en af Aabenraa Kommunes institutioner på Børn og Familie området. I Center for Familier løser vi opgaver inden for servicelovens §52. Center for Familier varetager mange indsatser - herunder bl.a. ambulant behandling og støtte, familiebehandling i døgntilbud, misbrugsbehandling, anbringelse i plejefamilier og på døgninstitution, samt aflastning i dag og døgntilbud.
Alle indsatser har til formål at bringe børnene og deres familier i udvikling, mod det gode almene liv.
Center for Familiers administrative team består af tre administrative medarbejdere fordelt på forskellige matrikler, hver med tilknytning til to afdelinger i Center for Familier.
I Center for Familier er vi ca. 130 medarbejdere, heraf 1 institutionsleder og 6 afdelingsledere, der hver har en afdeling med flere mindre enheder. Barselsvikariatet dækker afdelingerne Støtte og Matchkonsulenterne og Rønshoved, hvorfor dit primære arbejdssted vil være på Strandvej 10, 6340 Kruså.
Dine opgaver
Opgaverne i det administrative team er mangeartede og strækker sig over alt fra betaling af fakturaer, økonomi, løn, ansættelser og forefaldende sekretæropgaver. Derfor vil kendskab til Silkeborg data, Prisme, Acadre og Microsoft Office vægte meget højt. I funktionen ligger yderligere arbejdet med Center for Familiers hjemmeside, hvilket gør at et kendskab til systemet Umbraco vil være en styrke.
Vi tilbyder dig:
- Gode muligheder for personlig udvikling, herunder relevante kurser inden for rammerne af Center for Familiers arbejdsområder
- Et team af dygtige administrative kollegaer med lignende arbejdsfunktioner
- En tværfaglig kollegaskare, hvor vi værdsætter samarbejdskompetencer, og hvor børnene og familierne er i centrum
- Alsidige arbejdsopgaver
- En rummelig arbejdsplads hvor der er plads til forskelligheder
- En humørfyldt arbejdsplads med livlige kolleger, der vægter at lytte og samarbejde med familierne
Vi forventer, at du fagligt har en relevant kontoruddannelse. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Silkeborgdata, Prisme, Acadre og Microsoft Office. Yderligere vil kendskab til systemet Umbraco være en styrke.
Vi forventer, at du personligt
- er serviceminded og kan sende smil igennem telefonen
- har respekt for børnene og familierne
- kan arbejde struktureret og selvstændigt
- er omstillingsparat
- har gode samarbejdsevner også tværfagligt
- tør tænke utraditionelt
- er kommunikativt dygtig
Løn- og ansættelsesvilkår er efter overenskomsten med HK.
Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet børne- og straffeattest, og at ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.
Yderligere oplysninger
Spørgsmål om stillingen kan fås ved henvendelse til institutionsleder Tina Mechlenborg van Ewijk 7376 8715 i tidsrummet kl. 8-16
Send din ansøgning via linket senest den 19. juni 2023.
Samtaler forventes afholdt d. 27. juni 2023
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=cc0c9bce)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Rådhusgang, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=cc0c9bce&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5835978