Administrativ medarbejder til Botilbud Bjerggade og Bo enheden Stubbæk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du nytænkende og målrettet med evne for at træffe beslutninger i en hurtig og omskiftelig organisation? Er du struktureret og stærk på det administrative område? Og har du samtidig overblik, empati og kan rumme mennesker, som ofte lever med komplekse problemstillinger? Så er det netop dig, vi søger.

Om Botilbud Bjerggade og Boenheden Stubbæk
Vi er en del af Center for Socialpsykiatri og Rusmiddel og arbejder med borgere,  som er dobbelt diagnosticeret, og som har et midlertidig tilbud i egen lejlighed på Botilbuddet. Boenheden Stubbæk har også opgaver ude i borgerens eget hjem. Dine daglige opgaver er blandt andet bogførings- og regnskabsarbejde, indkøb via indkøbssytemer og fungere som sekretær for afdelingsleder,

Botilbud Bjerggade ligger på adressen: Bjerggade 4 F-G, 6200 Aabenraa og
Boenheden Stubbæk ligger på adressen: Byvænget 3, Stubbæk, 6200 Aabenraa.

Om dig
Vi forventer, at du har en relevant administrativ uddannelse, gerne inden for offentlig administration. 

Endvidere forventer vi, at du har indsigt og erfaring i

  • ledelsesinformation, herunder udtræk af lister til brug for økonomisk ledelsestilsyn
  • fagprogrammerne Prisme, Min Portal, Acadre, Tjenestetid i Silkeborg data, Ad hoc IT m.fl.
  • sekretæropgaver som at lave dagsorden, skrive referater og generelt forberedelser til møder
  • samarbejde med vores IT ansvarlig, indkøb og afhentning af udstyr mm.
  • Andre ad hoc opgaver
Vi forventer, at du personligt
  • har overskud, er rummelighed og robust
  • er selvstændig og nytænkende
  • har gode samarbejdsevner
  • er fleksibel og kan arbejde selvstændigt
  • ser muligheder frem for begrænsninger
Vi tilbyder
  • et godt fagligt netværk, også på tværs af organisationen
  • et team af dygtige administrative kolleger med lignende arbejdsfunktioner
  • en organisation i forandring, hvor ikke to dage er ens
  • en rummelig arbejdsplads, hvor der er plads til forskelligheder
  • et arbejdsmiljø med en uformel tone
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn efter gældende overenskomst med HK-kommunal.
Vi gør opmærksom på, at der indhentes straffeattest og ansættelsen er betinget af at den er tilfredsstillende.

Stillingen er på 33 timer ugentlig fra den 15. november 2023.

Du kan forvente en arbejdsdag hver anden uge i Stubbæk.

Vil du vide mere
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos fagkoordinator på Botilbud Bjerggade Kenneth Bill Matthiesen på kbma@aabenraa.dk og afdelingsleder for Boenheden Stubbæk Hella Jürgensen Petersen på hjp@aabenraa.dk

Du er også velkommen til at besøge vores hjemmeside, hvor der blandt andet ligger en lille video over selve Botilbuddet.

Ansøgning
Send din ansøgning via linket senest den 12. september 2023
Vi forventer at gennemføre samtaler den 26. september 2023

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling. 

Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.

Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=61bbf160)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aabenraa Kommune, Skelbækvej, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=61bbf160&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5888539

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet