Administrativ medarbejder til Botilbud Bjerggade

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du nytænkende og målrettet med evne for at træffe beslutninger i en hurtig og omskiftelig organisation? Er du struktureret og stærk på det administrative område? Og har du samtidig overblik, empati og kan rumme mennesker, som ofte lever med komplekse problemstillinger? Så er det netop dig, vi søger.

Om Botilbud Bjerggade 4 F-G
Vi er en del af Center for Socialpsykiatri og Rusmiddel og arbejder med borgere, som er dobbelt diagnosticeret, og som har et midlertidig tilbud i egen lejlighed på Botilbud Bjerggade. Dine daglige opgaver er blandt andet bogførings- og regnskabsarbejde, indkøb via indkøbssystemer og sekretær for afdelingsleder.

Botilbud Bjerggade ligger på adressen: Bjerggade 4 F-G, 6200 Aabenraa.

Om dig
Vi forventer, at du har en relevant administrativ uddannelse, gerne inden for offentlig administration.

Endvidere forventer vi, at du har indsigt og erfaring i

  • ledelsesinformation, herunder udtræk af lister til brug for økonomisk ledelsestilsyn
  • fagprogrammerne Prisme, Min Portal, Acadre, Tjenestetid i Silkeborg data, Ad hoc IT m.fl.
  • sekretæropgaver som at lave dagsorden, skrive referater og generelt forberedelser til møder
  • samarbejde med vores IT ansvarlige, indkøb og afhentning af udstyr mm.
  • andre ad hoc opgaver
Vi forventer, at du personligt
  • har overskud, er rummelighed og robust
  • er selvstændig og nytænkende
  • har gode samarbejdsevner
  • er fleksibel og kan arbejde selvstændigt
  • ser muligheder frem for begrænsninger
Vi tilbyder
  • et godt fagligt netværk, også på tværs af organisationen
  • et team af dygtige administrative kolleger med lignende arbejdsfunktioner
  • en organisation i forandring, hvor ikke to dage er ens
  • en rummelig arbejdsplads, hvor der er plads til forskelligheder
  • et arbejdsmiljø med en uformel tone
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn efter gældende overenskomst med HK-kommunal.
Vi gør opmærksom på, at der indhentes straffeattest, og ansættelsen er betinget af at den er tilfredsstillende.

Stillingen er på 30 timer ugentlig med start den 2. april 2024.

Vil du vide mere?
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos afdelingsleder på Botilbud Bjerggade Kenneth Bill Matthiesen på kbma@aabenraa.dk

Du er også velkommen til at besøge vores hjemmeside, hvor der blandt andet ligger en lille video over selve Botilbuddet 

Ansøgning
Send din ansøgning via linket senest den 19. februar 2024.
Vi forventer at gennemføre samtaler den 27. februar 2024.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling. 

Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.

Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=0bb15747)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Aabenraa Kommune, Bjerggade, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991437

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet