Administrativ medarbejder til varierede kontor- og økonomiopgaver i psykiatrisk afdeling i Aabenraa

dato

Brænder du for at yde god service, og har du lyst til at varetage en bred vifte af spændende kontoropgaver i en afdeling med gode kollegaer?

Så er det dig, vi søger til en stilling som administrativ medarbejder.


Dine opgaver

Administrative opgaver vil du varetage i gennemsnit 3 dage om ugen og kan bestå af:

  • Booking af møder, lokaler og forplejning samt arrangere receptioner, jubilæer og juleaktiviteter i afdelingen
  • HR-opgaver i forbindelse med rekruttering, herunder ansøgning om arbejds- og opholdstilladelse for udenlandske læger
  • Oprette kurser i Plan2Learn
  • Assistere ift. vagtplanlægningsopgaver og kodning af sygdom/ferie i HosInfo
  • Ad hoc opgaver i forhold til løsning af stabens fælles opgaver. Opgaverne fastsættes ud fra dine ønsker og kompetencer.
Økonomiopgaver vil du varetage i gennemsnit 2 dage om ugen og kan bestå af:

  • Betaling og fordeling af faktura
  • Vedligeholdelse af inventarlister og IT-lister
  • Deltage i udvalgte økonomimøder, bl.a. erfa-gruppemøder
  • Andre økonomiopgaver, fx assistere med at udarbejde kontrakter på eksterne konsulenter eller afregning af ydelser.
Indholdet i stillingen kan justeres i forhold til dine kompetencer og ønsker samt afdelingens behov.



Vi søger en administrativ medarbejder, der har:

  • Gennemført en kontoruddannelse; fx kontoruddannelse med speciale i offentlig administration, administrationsbachelor, diplom i offentlig forvaltning og administration eller lignende
  • Gode IT-færdigheder
  • Grundlæggende erfaring med økonomiopgaver
  • Er dygtig til at formulere sig skriftligt og mundtligt på en forståelig måde, der er tilpasset kontekst og målgruppe.
For at kunne trives på kontoret skal du kunne håndtere mange henvendelser og spørgsmål fra både medarbejdere og ledere, på en serviceminded, fleksibel og imødekommende måde. Du motiveres af at være den, der får tingene til at fungere. Du kan have flere bolde i luften ad gangen og er i stand til at være i en proces, hvor tingene kan skifte retning undervejs.



Vi tilbyder:

  • Fast stilling
  • Tæt samarbejde med stabsmedarbejdere
  • Indflydelse på opgaver og udvikling af egen funktion
  • En spændende arbejdsplads, hvor et godt kollegialt samarbejde vægtes højt
  • En uformel omgangstone i et tværfagligt miljø
  • Et selvstændigt job med mange afvekslende arbejdsopgaver
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling


Om afdelingen

Psykiatrisk Afdeling Aabenraa består af en akutmodtagelse, seks sengeafsnit med tilsammen 95 sengepladser og forskellige ambulante enheder på matrikler i Haderslev, Sønderborg, Tønder og Aabenraa Kommune. Der er ca. 420 medarbejdere i afdelingen.

Læs mere om vores afdeling på www.psykiatrienisyddanmark.dk

Du referer til funktionslederen for staben.



Praktiske oplysninger:

Ansøgningsfristen er den 22. februar 2025.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 3. marts 2025.

Ansættelse pr. 1. maj 2025



For yderligere oplysninger kan du kontakte funktionsleder for staben Morten Sandberg på mail: Morten.Sandberg@rsyd.dk eller på telefon 99 44 54 03.



Løn- og ansættelsesvilkår: Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst indgået mellem den faglige organisation og Danske Regioner.



Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Psykiatrisk afdeling, Aabenraa, Kresten Philipsens Vej, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/dd8d6944-8a2e-437c-94b4-4d32ded32cdb

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet