BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Der er fuld fart på i AG Electric A/S, og vi er dedikeret til at skabe en positiv arbejdsplads, hvor medarbejdere trives og udvikler sig. Vi har brug for en engageret og kompetent bogholder med særlig interesse og ekspertise indenfor lønadministration og digitalisering af processer.
Om AG Electric A/S:
AG Electric er en veletableret sønderjysk virksomhed med godt 130 ansatte fordelt på afdelinger i Christiansfeld, Sønderborg, Vojens og Aabenraa. Vores hovedafdeling er i Aabenraa, hvor vi netop er flyttet ind i nyrenoverede lokaler i det tidligere posthus.
Vi arbejder med alt fra intelligente bygningsinstallationer, køl/ventilation, landbrug, industri, energioptimering, sikringsløsninger og service. AG Electric A/S hjælper hele vejen fra rådgivning og projektering til projektledelse og energivejledning.
Som en del af vores vækstrejse har vi i år opnormeret vores administrative team, så det består af to bogholdere, en kontorassistent, en receptionist, en økonomichef og en administrationschef. Vi lægger vægt på at hjælpe hinanden, så tilsammen løser teamet alle administrations- og økonomiopgaver i virksomheden.
Kompetenceudvikling, viden og erfaring er grundstenene hos AG Electric A/S, hvor alle dygtiggør sig løbende via kurser, efteruddannelse og partnerskaber. Du tilbydes en stilling i en virksomhed med stærke værdier og en flad organisationsstruktur. Der lægges stor vægt på ordentlighed og rettidig omhu. AG Electric A/S er desuden medlem af TS-gruppen, som er en landsdækkende kæde af Danmarks stærkeste el- og energiinstallatører.
Dine opgaver vil primært være:
- Varetage lønadministrationen, herunder sikre korrekt og rettidig udbetaling af løn, pension og ferie til medarbejdere.
- Håndtering af lønrelaterede spørgsmål fra medarbejdere og brug af digitale værktøjer til at lette kommunikation og selvbetjening.
- Tæt samarbejde med administrationsteamet for at sikre, at lønprocesserne er i overensstemmelse med gældende lovgivning, overenskomster og virksomhedens politikker.
- Opgaver omkring refusioner – sygedagpenge, barselsorlov, forældreorlov og lign.
- Bogføring af regnskabsmateriale, afstemninger, momsafregninger og -afstemninger mv.
Og hertil kommer:
- Telefonbetjening
- Ordrestyring
- m.
Vi forestiller os, at du har:
- Relevant teoretisk uddannelse indenfor løn og økonomi.
- Solid erfaring indenfor lønadministration og økonomi samt digitalisering af processer.
- God forståelse for lønlovgivning og skattemæssige forhold samt digitale værktøjer og systemer.
- Gerne kendskab til Microsoft365, Ordrestyring og e-conomic.
Personlige kvalifikationer:
- Du har evnen og lysten til at være en aktiv kollega og medvirkende til at udvikle et team.
- Du har evnen og lysten til at deltage aktivt i digital transformation og procesoptimering.
- Du har evnen til at håndtere følsomme oplysninger fortroligt.
- Du kan holde mange bolde i luften samt overholde relevante deadlines.
- Du er serviceminded og løsningsorienteret.
- Du er udadvendt med en god humoristisk sans.
- Du arbejder struktureret og har en fleksibel tilgang til spidsbelastningsperioder op til deadlines.
Ansættelsesproces
Ansøgningsfristen er den 18. marts kl. 9.00.
Vi holder ansættelsessamtaler den 25. marts.
Forventet ansættelsesstart den 1. maj.
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er en fast stilling på 37 timer med arbejdssted i Aabenraa.
Løn efter kvalifikationer.
Vi er medlem af Tekniq Arbejdsgiverne og har overenskomst med HK Privat.
Derudover tilbydes gode udviklingsmuligheder, sundhedsforsikring samt gode personalearrangementer.
Er du interesseret i at blive en del af AG Electric-familien, så send en kort beskrivelse af hvorfor du søger denne stilling sammen med dit CV til administrationschef Peter Thode Loft på ptl@ag-electric.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
AG-Electric a/s, Jernbanegade, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6006628