Assisterende centerleder til at forme fremtidens ældrepleje

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for ledelse og har en stærk sygeplejefaglig baggrund? Vil du være med til at skabe fremtidens ældrepleje gennem tværfagligt samarbejde og udvikling? Og kunne du tænke dig at være med til at gøre en forskel i ældreplejen og skabe de bedste betingelser for borgernes livskvalitet? Som assisterende centerleder får du en unik mulighed for at tage del i en spændende rejse mod at sikre høj kvalitet og effektive arbejdsgange i ældreplejen.

Om os
Hjemme- og Sygeplejen er en nyoprettet tværfaglig organisation fra april 2024, skabt med afsæt i Ældrepolitikkens anbefalinger. Vi arbejder dedikeret på at sikre, at borgere i eget hjem modtager den bedst mulige pleje og sygepleje med høj faglig kvalitet. Vores tværfaglige teams består af sosu-assistenter, sosu-hjælpere og sygeplejersker, der sammen bidrager til at gøre en forskel i borgernes liv.

Som assisterende centerleder får du en central rolle i vores organisation og skal, sammen med Centerlederen og resten af staben, støtte de 12 distriktsledere i at drive og udvikle deres distrikter. Din indsats vil være afgørende for at skabe en harmonisk balance mellem effektiv drift og faglig kvalitet.

Vi forventer, at du

  • har en sygeplejefaglig baggrund, gerne suppleret med lederuddannelse
  • har erfaring med ledelse, og ideelt set erfaring fra ældreplejen
  • er dygtig til at facilitere processer, der fremmer tværfagligt samarbejde og faglig udvikling
  • tager ansvar for daglig drift og udvikling og trives med at coache og sparre med ledere og medarbejdere
  • er struktureret, strategisk og god til at kommunikere klart og motiverende

Dine ansvarsområder vil bl.a. omfatte
  • understøttelse af den daglige drift i de 12 distrikter samt tæt sparring med distriktslederne om faglige og driftsmæssige udfordringer
  • styrkelse af det tværfaglige samarbejde mellem sosu-medarbejdere og sygeplejersker med fokus på helhedspleje
  • bidrag til strategiudvikling og implementering af effektive arbejdsgange i organisationen
  • ressourceleder ved fravær i organisationen 

Vi tilbyder
  • en lederstilling, hvor du får mulighed for at præge udviklingen af Hjemme- og Sygeplejen i tæt samarbejde med dygtige kollegaer
  • et arbejdsfællesskab præget af faglig sparring, udvikling og høj kvalitet i indsatsen for borgerne
  • grundig onboarding med introduktion og kurser, så du føler dig klædt godt på til at tage ansvaret

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentligt.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst.

Tiltrædelse den  1. november 2024 eller efter aftale.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Centerleder Birgit Johannsen på telefon 2119 9068 eller mail bmjo@aabenraa.dk.

Ansøgning
Send din ansøgning CV og relevante uddannelses- og kursusbeviser senest den 19. september via linket.
Vi gennemfører samtaler den 25. september 2024 fra klokken 12.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og glæder os til at få dig med på rejsen mod en spændende fremtid i Hjemme- & Sygeplejen!

 

I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling. 

Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.

Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=47d2dec3)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aabenraa Kommune, Nygade, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6106931

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet