BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en detaljeorienteret og struktureret person med flair for tal? Trives du i en dynamisk hverdag med varierende arbejdsopgaver og tæt samarbejde med kollegaer? Så er det måske dig, vi leder efter!
Til vores samarbejdspartner Rimeco i Aabenraa søger Career | a JKS company en medarbejder, der kan favne bredt inden for administrative opgaver.
Rimeco er en familieejet virksomhed i 4 generationer, så her er både tradition og helt sikkert også nytænkning i spil. Med genbrug som omdrejningspunkt er Rimeco, med deres 130 års erfaring, en stærk partner inden for deres felt. Læs mere om Rimeco her.
Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Stillingen som Back Office medarbejder vil være en fuldtidsstilling, hvor fleksibilitet er nøgleordet. Du får mulighed for at arbejde mellem kl. 07 og 17, så du kan tilpasse din arbejdsdag efter dine behov.
Du vil bl.a. sidde med følgende opgaver:
- Oprettelse af salgs- og købsordrer
- Bogføring af kreditorfakturaer
- Opgaver vedr. månedsluk
- Momsindberetning
- Bogføring af personale- og rejseomkostninger
- Diverse ad hoc bogholderiopgaver
Din ekspertise og personlighed
Vi søger dig, som kommer med min. 5 års erfaring inden for bogholderi eller lignende funktioner, gerne understøttet af en relevant uddannelse. Du skal gerne have en kritisk sans for tal og skal kunne vurdere, om tallene ser rigtige ud. Rimeco arbejder med systemet Business Central, så erfaring med dette system vil selvfølgelig en fordel, men det er ikke et krav. Du er dog systemvant og så er du god til Excel.
Derudover forventes det, at du:
- Evner at tage ansvar og kan træffe logiske beslutninger
- Er en teamspiller, der kan samarbejde på tværs af afdelinger
- Er flydende på dansk i skrift og tale - og så vil det være en fordel, hvis du også taler tysk og/eller engelsk
Du tilbydes en spændende stilling i en virksomhed, hvor der er plads til både faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af et team, hvor man hjælper hinanden, og hvor der er en god balance mellem at arbejde selvstændigt og i fællesskab.
Lyder det som noget for dig?
Så søg stllingen ved at sende dit CV via knappen ”Søg stillingen”. Har du spørgsmål, som ikke fremgår af annoncen, er du mere end velkommen til at kontakte Vibeke Winberg, chefkonsulent, Career, på tlf. 7332 5756.
Vi indkalder løbende til samtaler, da der ønskes tiltrædelse hurtigst muligt – dog hører vi gerne fra dig, uanset hvornår du kan begynde i stillingen.
Bemærk venligst at ansøgninger, der sendes direkte på mail, ikke behandles og besvares, grundet persondataforordningen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Career, Skibbroen, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6113151