BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du se dig selv som Borgerguide, der fungerer som den første kontaktperson for borgere, der søger hjælp og vejledning i administrationen? Har du erfaring med borgerservice eller kundeservice? Og er du motiveret for at spille en central rolle i at sikre, at alle borgere får den nødvendige støtte og føler sig velkomne og inkluderede? Så det måske netop dig, vi leder efter.
Om jobbet
Du bliver en del af en dynamisk og fremsynet kommune, der arbejder målrettet på at skabe de bedste rammer for vores borgere. Vores administration er kendetegnet ved høj service, professionalisme og en stærk borgerkontakt. Hjertet af Administrationen er vores centrale knudepunkt, hvor vi sikrer effektiv og venlig betjening af alle kommunens borgere.
Dine arbejdsopgaver:
- Modtagelse og vejledning af borgere i Hjertet af Administrationen
- Hjælp til selvbetjening og digitale løsninger, herunder NemID/MitID, borger.dk og kommunens egne selvbetjeningsløsninger
- Vejledning om offentlige ydelser og rettigheder
- Besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser
- Koordinering med forskellige afdelinger for at sikre, at borgerne får den rette hjælp
- Deltagelse i projekter og initiativer, der fremmer digital inklusion
Om dig
Vi forventer, at du
- har erfaring med kundeservice eller borgerservice
- har kendskab til offentlige ydelser og digital selvbetjening
- har stærke kommunikations- og formidlingsevner
- gerne har sprogkundskaber (engelsk og tysk)
- har evne til at arbejde selvstændigt og i team
- er fleksibel og åben over for nye opgaver
- har gode IT-kompetencer og evne til at lære nye systemer hurtigt
- har tålmodighed og empati i mødet med borgerne
Vi tilbyder
- en spændende og alsidig stilling i en dynamisk organisation
- et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger
- muligheder for faglig og personlig udvikling
- et arbejdsmiljø, hvor innovation og udvikling er i højsædet
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst
arbejdstiden er på å 37 timer ugentligt (lavere timetal ned mod 25 timer kan aftales).
Ansøgning
Send din ansøgning og CV via linket senest 16.august 2024.
Vi forventer at gennemføre samtaler torsdag 29. august 2024.
Yderligere oplysninger
Hvis du har brug for yderligere information om stillingen, kan du kontakte Mette Engesgaard på telefon 7376 7405.
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7608d86c)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Skelbækvej, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6089732