BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig at arbejde med Aabenraa Kommunes boligadministration, så er her muligheden for at søge.
Aabenraa Kommune har 392 almene ældreboliger efter den almennyttige lejelov og 35 boliger efter lejeloven, som vi administrerer.
Om stillingen
Du har her mulighed for at få en stilling, hvor du sammen med kolleger, er med til at samle og danne rammerne om boligadministrationen for alle kommunale typer af lejeboliger. Det betyder, at vi forventer, at du har erfaring og kompetencer til bl.a. at varetage opgaverne:
- administration af lejekontrakter, ind- og udflytninger, istandsættelser, opsigelser, opkrævninger mv. af Aabenraa Kommunes almene ældreboliger
- udarbejdelse af budgetter og regnskaber for de forskellige afdelinger, herunder bogføring, afstemning af konti m.v.
- udfærdigelser af forbrugsregnskaber og afregninger af forbrug
- kontakt med borgere/beboere og pedeller
- samarbejde med teknisk service vedr. vedligeholdelsesplaner, rekvisitioner og håndværkeraftaler
- servicering og rådgivning telefonisk og personligt af borgere/beboere/pårørende
Vores forventninger til dig
Du er kontoruddannet inden for økonomi, og du har derudover gerne kendskab til boligadministrationsopgaver, hvor du har erfaring med økonomistyring og regnskab.
Vi vægter også, at du har kendskab til
- økonomistyringssystemer (vi bruger Prisme)
- ESDH (vi bruger Acadre)
- gængse it-systemer.
Og så er vi på udkig efter dig, der
- har lyst til at medvirke til digitalisering af arbejdsprocesser
- er venlig og imødekommende i mødet med borgerne og andre samarbejdspartnere
- er udadvendt og god til at skabe relationer tværfagligt og i mødet med borgeren
- har gode og præcise formidlingsevner i tale og skrift
- arbejde struktureret.
Vi tilbyder dig
- en spændende stilling, med masser af udfordringer og plads til egen udvikling
- hjælpsomme kolleger, god omgangstone og megen humor
- Aabenraa Kommune har fokus på et sundt arbejdsmiljø, og vi har mange forskellige tilbud om sundhedsfremmende aktiviteter til alle kommunens ansatte
Løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes på overenskomstvilkår. Lønnen fastsættes efter forhandling med den faglige organisation og med udgangspunkt i dine faglige kompetencer.
Stillingen er på 37 timer med tiltrædelse den 15. januar 2025 eller efter aftale.
Ansættelsesstedet er Rådhuset, Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa.
Hvis du vil vide mere
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Teamleder Mette Møldrup Hornbek 73767091/24249078 eller Fagkoordinator for boligkontoret Lily Sørensen 73767457/51520902.
Ansøgning
Send din ansøgning via linket, så vi har den senest den 7. november 2023. Samtaler forventes gennemført i uge 46-47.
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=d45f7046)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Skelbækvej, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6128926