Bliv fagkoordinator i arbejdsmiljø- og MED-teamet hos Aabenraa Kommune

dato

Brænder du for arbejdsmiljø og MED-samarbejde – og har du samtidig evnerne til at motivere og koordinere et fagligt stærkt team?
Så har vi jobbet til dig!

Om stillingen
Aabenraa Kommune søger en engageret og handlekraftig fagkoordinator til MED- og arbejdsmiljøteamet i Organisation og ledelse. Du bliver en central del af et team, som arbejder med strategisk og praktisk arbejdsmiljøudvikling og MED-samarbejde på tværs af hele organisationen.
Stillingen kombinerer opgaver som konsulent med en koordinerende rolle uden personaleansvar, men med stor faglig indflydelse.
Du får dermed en spændende og alsidig rolle, hvor du både er med til at sætte retning for teamets faglige udvikling og selv løser opgaver i tæt samarbejde med ledere, medarbejdere og samarbejdspartnere.

Dine kerneopgaver som fagkoordinator er at

  • sikre faglig ledelse og koordinering af opgaver i MED- og arbejdsmiljøteamet
  • understøtte høj faglighed, vidensdeling og implementering af ny viden
  • holde overblik over teamets opgaveportefølje og bemanding
  • koordinere og træffe faglige beslutninger

Dine konsulentopgaver er at
  • planlægge og gennemføre aktiviteter inden for arbejdsmiljø og MED
  • rådgive og sparre med ledere, arbejdsmiljøgrupper og MED-udvalg i kommunen
  • udarbejde sagsfremstillinger til HovedMED og direktion
  • undervise på MED-uddannelsen og andre relevante forløb
  • facilitere processer om psykisk og fysisk arbejdsmiljø
  • sikre samarbejde med Arbejdstilsynet
  • planlægge og gennemføre den årlige AMR/TR-konference

Din profil

Dine faglige kvalifikationer
  • relevant uddannelse på bachelorniveau eller højere
  • solid viden og erfaring med MED og arbejdsmiljø – både teoretisk og praktisk
  • kendskab til lovgivning og aftaler på området
  • undervisningserfaring er en fordel
Dine personlige egenskaber
  • motiverende og tydelig i din kommunikation og opgaveprioritering
  • inkluderende og god til at skabe følgeskab
  • trives med ansvar og selvstændighed i opgaveløsningen
  • kan samarbejde på tværs og skabe gode relationer
  • inspireret af at være kulturbærer og skabe trivsel i teamet

Vi tilbyder
  • en nøglerolle i en organisation med høje ambitioner og stærkt kollegialt fællesskab
  • mulighed for at arbejde både strategisk og hands-on
  • en arbejdsplads med højt fagligt niveau, højt humør og højt til loftet
  • gode kontorfaciliteter og en fleksibel arbejdsplads med indflydelse på egne opgaver
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling og aflønnes efter gældende overenskomst og dine kvalifikationer. Der er mulighed for fleksibilitet i arbejdstiden.

Vil du vide mere?
Kontakt kontorleder Bente Bjørn Jensen på tlf. 73 76 77 50 eller mail bbj@aabenraa.dk.

Søg stillingen
Send din ansøgning via linket senest 21. april 2025 klokken 23.59. Vi holder samtaler i fredag den 25. april 2025.

I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Personaleafdelingen, Skelbækvej, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-04-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/75b676bd-7a05-4dd5-9894-b02a1c6a63df

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Opslag fra vores lokale erhvervAnnoncørbetalt indhold
Boliger til salg i Aabenraa

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.