Bliv HR-elev hos Spiras og start din karriere inden for HR og personaleadministration

dato

Spiras, en af Danmarks førende rådgivningsvirksomheder inden for landbruget, søger en dedikeret HR-elev til vores afdeling HR & Arbejdsgiverservice, som yder HR-service til vores kunder. Vi leverer skræddersyede løsninger til både den mindre landbrugsbedrift og den store virksomhed med mange ansatte og megen administration.

Spiras HR & Arbejdsgiverservice har til huse på Jens Terp-Nielsens Vej 13 i Aabenraa, hvor du vil have dit arbejdssted.

Du vil få mulighed for at arbejde med og lære en bred vifte af HR-administrative opgaver, som for eksempel administration af løn, udarbejdelse af ansættelseskontrakter, barsel, sygdom, ferie og rekruttering.

Derudover kommer du til at arbejde med arbejdsmiljøopgaver samt diverse administrative opgaver for afdelingen og afdelingschefen.

En væsentlig del af arbejdet indebærer også daglig besvarelse af HR-relaterede spørgsmål fra kunder – både skriftligt og telefonisk – så det er vigtigt, at du trives i en udadvendt og serviceminded rolle.



Vi søger en HR-elev, der

  • er engageret og har en proaktiv tilgang til arbejdet
  • har mod på at tage ansvar og initiativ
  • har gode kommunikative evner, både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk evt. tysk
  • er omhyggelig og struktureret i sit arbejde
  • har flair for it og har erfaring med MS Office-pakken.

Vores nye HR-elev
drømmer om en karriere inden for HR, personaleadministration og arbejdsmiljøadministration

  • er positiv indstillet og har en høj arbejdsmoral og ikke mindst god humor
  • sætter pris på at levere god service,
  • har lyst, vilje og evne til at arbejde med IT-systemer, som er i konstant udvikling,
  • har god talforståelse
  • er omstillingsparat og god til at skabe overblik og holde hovedet koldt, selv når arbejdsdagen er travl,
  • og trives i et tæt samarbejde med kolleger.


Vi tilbyder

  • en alsidig og spændende stilling med mulighed for at lære og udvikle sig, samtidig med at vi har stor fokus på din trivsel.
  • et stærkt og engageret team, der vil støtte dig i din læring
  • en arbejdsplads med fokus på værdiskabelse for vores kunder, medlemmer og ansatte
  • en god kantineordning
  • en aktiv personaleforening med sociale arrangementer.
Efter endt uddannelse vil du således være godt rustet til at håndtere alle HR-afdelingens centrale opgaver.


Uddannelseskrav

  • STX, HTX og HF skal have fem ugers EUS Student forløb med fagretning kontor.
  • HHX, EUX og HG giver direkte adgang til elevforløbet.
Vi er også åbne for at ansætte en voksenelev i stillingen. Hvis du er fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole med henblik på at få lavet en realkompetencevurdering (RKV).

Er du den vi søger? Så send din ansøgning, CV og relevante dokumenter vil linket senest 5. marts 2025.

Og har du spørgsmål, så tøv ikke med at tage kontakt til HR-chef Conni Tetens på 5142 7795 eller afdelingschef for HR & Arbejdsgiverservice Dennis Calender på 6120 9508.

Vi ser frem til at høre fra dig!



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Spiras - Aabenraa, Jens Terp-Nielsens Vej, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-03-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/a2b9dbf7-8f0f-42c6-a243-40c31b2dfdf8

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet