Bliv leder af opkrævningsområdet i Aabenraa Kommune - skab udvikling og innovation

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en fagligt stærk og handlekraftig kollega, der kan være med til at lede opkrævningsområdet i Aabenraa Kommune. Opkrævningen består af 2 medarbejdere, som fordeler opgaverne og rollerne mellem sig. Du kan derfor være med til påvirke indholdet i opgavefordelingen.

Om jobbet
Du vil være primusmotor til at skabe sammenhæng på tværs af organisationen, sikre udvikling, effektivisering af arbejdsgange og udbrede systemforståelse. En del af dine opgaver vil også være at implementere systemændringer, deltage i møder med eksterne samarbejdspartnere, samt udarbejde statistikker og ledelsesinformation.

Dine ansvarsområder/arbejdsopgaver vil inkludere:

  • Implementering af tværgående opgaver og projekter
  • Optimering af fagområdet med fokus på kvalitet, drift og udvikling, herunder identificering og udnyttelse af muligheder for automatisering og brug af robotter
  • Understøttelse af serviceområderne med rådgivning
  • Samarbejde med interne og eksterne partnere – bindeled til fagsystemleverandør
  • Effektivisering og optimering af opkrævningsopgaverne internt og på tværs af organisationen
  • Fortolkning og implementering af ny lovgivning
  • Diverse opkrævningsopgaver

Om dig
Vi forventer, at du fagligt
  • har gode IT-kompetencer
  • har stærke kommunikationsevner i skrift og tale
  • evner at fortolke og implementere ny lovgivning
  • har faglig indsigt i opkrævningsområdet/sagsbehandling
  • har erfaring med eller interesse for udvikling af brugen af fagsystemer, automatisering og anvendelse af robotter

Vi forventer, at du personligt
  • er troværdig og har gode kommunikationsevner, som kan skabe tryghed i dialogen med borgere
  • evner at delegere og sikre opgavernes udførelse
  • har en analytisk tilgang og udviser udviklingsorienteret og innovativ adfærd
  • er initiativrig
  • kan håndtere og drive processer og omlægninger samtidig med sikring af daglig drift

Vi tilbyder dig
  • et spændende job med ansvar og afvekslende opgaver
  • en plads i et stærkt fagligt fællesskab med rum til sparring og idéudvikling
  • mulighed for efteruddannelse
  • et arbejdsmiljø med højt til loftet og plads til humor

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen er på 37 timer ugentligt og ønskes besat hurtigst muligt, senest den 1. maj 2025

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
kontorleder Lone Niebuhr på tlf. 73 67 77 63 eller opkrævningsmedarbejder Dorthe Jensen på tlf. 73 67 71 88.

Ansøgning
Send din ansøgning via linket senest den 16. marts 2025.
Vi afholder løbende ansættelsessamtaler, og sidste samtaledato er den 25. marts.
 

I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling. 

Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.

Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=6239a1be)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aabenraa Kommune, Skelbækvej, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-03-2025; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/3a66ee45-3349-4fe6-bd96-17765b2129a5

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Opslag fra vores lokale erhvervAnnoncørbetalt indhold
Boliger til salg i Aabenraa

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.