Skifter Lastbil og KH OneStop søger en engageret og dygtig økonomi assistent til en spændende stilling i nyoprettet Shared Service Center.
For at styrke fagligheden og robustheden i vores støttefunktioner opretter Skifter Lastbil A/S og KH OneStop A/S et fælles Shared Service Center.
Som et led heri søger vi en økonomi assistent, der vil få ansvar for specifikke opgaver, der dækker et bredt ansvarsområde relateret til de grundliggende regnskabsfunktioner i virksomheden, samt deltage i de daglige, måneds- og kvartalsvise regnskabs- og afstemningsprocesser.
Vi søger en person som har lyst til at bidrage med engagement og erfaring til at hæve både sit eget og teamets kompetencer i forhold til at arbejde proaktivt og generelt optimere hverdagen for eksempel relateret til nyeste lovgivning samt optimering/digitalisering af processer.
Arbejdsopgaver:
Som Økonomi assistent nye vil du have ansvar for en bred vifte af opgaver, herunder:
- Betalinger og bogføringer for Ejendoms- og Holdingselskaber
- Beregning koncerninterne renter
- Fordeling af fakturaer
- Momsafstemning
- Intrastat
- Oprette Vognkort
- Diverse bogføringer
- Koordinering, indsamling og analyse af data
- Udarbejdelse af periodiseringer og afstemninger herunder
- Banker & Likvider
- Anlægskartotek
- Afskrivninger
Dine faglige kompetencer
Vi forstiller os at du har:
- Relevant uddannelse og erfaring inden for bogholderi, regnskab eller økonomi.
- God forståelse for økonomiske principper og processer.
- Kendskab til relevante lovgivningsmæssige retningslinjer og regler inden for bogholderi og regnskab.
- Erfaring med brug af regnskabssoftware og IT-kompetencer generelt. Kendskab til Microsoft ERP systemer vil være en fordel, da vi anvender Dynamics 365 Business Central.
- Evnen til at arbejde selvstændigt og struktureret samt holde styr på deadlines.
- Gode kommunikationsevner.
Vi lægger vægt på følgende personlige kompetencer
- Ansvarsfuld og pålidelig.
- God analytisk tænkning og problemløsningsfærdigheder.
- Evnen til at arbejde godt i et team og samarbejde med forskellige afdelinger.
- Positiv indstilling og vilje til at påtage dig nye udfordringer.
- Evne til at nytænke og være omstillingsparat
- Præcision og øje for detaljer.
Skifter Lastbil er en af Danmarks største lastvognsforhandlere med 5 afdelinger i henholdsvis Herning, Holstebro, Aabenraa, Padborg og Esbjerg. Virksomheden forhandler og servicerer Volvo og Renault lastbiler.
KH OneStop er dansk eneforhandler af Thermo King- og Frigoblock transport køleanlæg, og er i dag landets førende serviceleverandør til transportbranchen. Vores unikke koncept, OneStop, gør det muligt for vores kunder at få udført alle deres services ét sted.
Samlet driver koncernen salg og service af vores ydelser fra 15 lokationer i Danmark, og beskæftiger omkring 330 medarbejdere.
Vi er privatejede og kendetegnes ved en flad og uhøjtidelig organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Vi brænder for at gøre en forskel og forsøger hele tiden at udvikle os, så vi i fællesskab kan skabe den bedste oplevelse i hverdagen, for både kunder og medarbejdere.
Vi tilbyder gode personalevilkår, herunder sundhedssikring og pensionsordning.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning
Hvis du vil vide mere om denne spændende mulighed som økonomi assistent kan du kontakte CFO Søren Merrild på telefon 73302540. Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest 2. marts 2025 og gerne før, da vi løbende kalder ansøgere til samtale.
Opstart er hurtigst muligt.
Vi gør opmærksom på, at vi håndterer alle ansøgninger elektronisk. Det er således kun muligt at ansøge online via linket i denne annonce. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning. Alle ansøgninger behandles fortroligt og i henhold til GDPR.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
SKIFTER LASTBIL AS, Lundsbjerg Industrivej, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-03-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/516fb26a-0555-4576-8e08-dcd9f868f9bc