BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kribler det i dine fingre for at få styr på tingene og skabe overblik, samtidig med at du ikke tøver med at række ud i organisationen, når der er behov for det? Elsker du muligheden for at organisere processer, sætte struktur på dokumenter og skabe effektive systemer? Så er stillingen som Team Koordinator i ABENA det helt rigtige sted for dig.
Vores team for Digital Products and Innovation søger en ny kollega, som kan understøtte vores team i vores vigtigste opgaver. Teamets fokus er på innovation, produktudvikling og salg, hvor vi arbejder med globale trends og fremtidens behov i sundhedssektoren, og på hvordan ABENA både kan bidrage til bedre livskvalitet for brugere af vores produkter, samt optimerede arbejdsprocesser for plejepersonalet.
Teamets vigtigste opgaver er at udvikle digitale produkter, skabe effektive salgsværktøjer og optimere implementerings- og salgsprocesser til vores datterselskaber, kunder og partnere.
Teamet består af tre engagerede og passionerede kolleger med forskellige roller og ansvarsområder. Du bliver en central del af dette team og en vigtig nøgleperson for og sparringspartner for alle i teamet. Du rapporterer til Head of Commercialization, men vil have tæt samarbejde med de øvrige teammedlemmer samt arbejde selvstændigt med de definerede opgaver.
Der er rig mulighed for at sætte dit eget præg på stillingen og også på vores arbejde i teamet, da vi vægter alles input og tanker, og du vil ofte blive inddraget i teamets dialog .
Af vigtige arbejdsopgaver i dit nye job kan nævnes:
- Supportere teamet med diverse administrative opgaver
- Koordinere opgaver med samarbejdspartnere internt og eksternt i ABENA
- Samle og systematisere oplysninger mhp. at videregive til relevante samarbejdspartnere
- Opbygge og vedligeholde arkiver og intern filstruktur i teamet
- Supportere datterselskaber og kunder ved henvendelser og finde svar ved rette person i Teams samt opfølgning på salg i Salesforce
- Være tovholder på produktreklamationer/nyhedsbrev/opfølgninger
- Mødebooking, kalenderstyring og diverse ad hoc opgaver
- Arbejde i og med webapplikationer til vores digitale produkter
- Styring af mindre projekter
For at lykkes i jobbet har du uden problemer mange opgaver på bordet samtidigt, du er på forkant og åben over for forskellige persontyper og kulturer. Desuden formår du at række ud i organisationen, kommunikere behovet for information, systematisere og tilgængeliggøre information for derefter at kommunikere den videre i organisationen til de interessenter, der måtte efterspørge den.
Vi ser dig som den oplagte kandidat, hvis du…
- bliver motiveret af at skabe struktur
- bliver motiveret af at drive processer fremad
- har et digitalt mindset
- er vedholdende og ihærdig – nogle gange afhænger succesen af, at man står fast og presser på
- er udadvendt og trives med en bred kontaktflade
- har et positivt mindset, er serviceminded og en teamplayer
- taler og skriver engelsk
Vi mener ikke, at din uddannelsesbaggrund er af afgørende betydning. Vi ser langt hellere, at du har erfaring med ovenstående arbejdsopgaver, at du har et digitalt mindset og har den efterspurgte ihærdighed og sans for systematik og detaljer.
Bliv en del af vores team
Hos ABENA bliver du en del dynamisk arbejdskultur, hvor du har mulighed for at forme din egen arbejdsdag. Vi tror på, at livet ikke kun handler om arbejde, og vores kultur understreger vigtigheden af at opretholde en sund balance mellem arbejde og fritid.
I stillingen får du en spændende og alsidig hverdag i en international virksomhed med højt engagement, hvor alle i teamet brænder for at gøre en forskel. Vores arbejdsmiljø er dynamisk med plads til både faglig og personlig udvikling.
I ABENA mener vi, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og fælles for os alle er, at vi lægger vægt på ordentlighed. Vi går langt for at hjælpe hinanden og går meget op i det kollegiale fællesskab.
Send os din CV!
Vi afholder samtaler løbende, så send gerne dit CV og ansøgning allerede i dag. Vi lukker søgningen, når vi har fundet den rette kandidat.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Commercialization Karina Mulberg Hansen på +45 5158 0497.
Om Abena
ABENA er en dynamisk, dansk, familieejet koncern med hovedsæde i Aabenraa. Vi efterlever vores værdier: Tillid – Retfærdighed – Samarbejde. Samtidig mener vi, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi beskæftiger ca. 2000 medarbejdere og arbejder primært med healthcare og daglige forbrugsvarer, der sælges i 90 lande.
ABENA producerer og sælger en lang række kvalitetsprodukter, og vores kunder er hovedsageligt sygehuse, plejehjem, kommunal hjemmepleje, skoler, daginstitutioner og private erhvervsvirksomheder. Udover vores egenproduktion i Danmark, Sverige og Frankrig, sourcer vi fra producenter over hele verden.
Du kan læse mere om os på www.abena.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ABENA A/S, Egelund, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6127817