Er du klar til et alsidigt job, hvor ingen dage er ens? Er du teknisk stærk, serviceminded og trives i en hverdag med varierende opgaver? Har du "hænderne skruet rigtigt på" og flair for bygningsvedligeholdelse? Kan du se dig selv tage ansvar for vores bygninger, biler, cykler og øvrige inventar? Så er det måske dig, vi mangler som vores nye tekniske servicemedarbejder!
Vi søger en teknisk servicemedarbejder til Hjemme- og Sygeplejen, som vil indgå i et team af ni engagerede kolleger. Sammen sikrer I, at over 600 medarbejdere på ni lokationer i kommunen kan fokusere på deres kerneopgaver døgnet rundt, alle ugens syv dage.
Om jobbet
Som en del af Teknisk Service får du ansvar for, at vores faciliteter, udstyr og køretøjer altid er klar til brug. Vi har de seneste år investeret i elbiler, elcykler, digitale nøgleskabe og flådestyring for at støtte en effektiv og sikker drift, og du vil spille en vigtig rolle i at sikre, at alt fungerer optimalt.
I 2025 vil vi evaluere organiseringen af Teknisk Service og fordelingen af ansvar. Som ny medarbejder får du mulighed for at påvirke denne proces, efter du er blevet grundigt introduceret og oplært.
Dine arbejdsområder inkluderer:
- Drift og vedligehold af biler og cykler: service, vask, inspektion, hjælp ved driftstop og vejledning
- Administrative opgaver: rettighedsstyring, skadesanmeldelser, kontakt til forskellige samarbejdspartner, bestillinger og udarbejdelse af oversigter, fx over skader
- Bygningsdrift og -vedligehold: bestilling af håndværkere, koordination af reparationer og samarbejde med eksterne partnere
- Diverse opgaver på vores lokationer: mindre monteringsopgaver, flytteopgaver, malerarbejde m.m.
- Drift og rengøring af køkken- og kaffeudstyr, så det altid er klar til brug
- Assistere ved IT-problemer i samarbejde med vores IT-medarbejder
- Ad hoc-opgaver som f.eks. at sætte varer på plads, transportere varer og hjælpe vores fleksjobbere med deres opgaver
- Tilkaldevagt ved akutte hændelser som brand eller indbrud
Om dig
Vi ser gerne, at du har en baggrund som ejendomsservicetekniker eller anden håndværksmæssig uddannelse. Du er kendt for dit gode humør og din evne til at arbejde både selvstændigt og struktureret for at finde de bedste løsninger. Samtidig bidrager du positivt til samarbejdet på tværs i Team Teknisk Service. Du er serviceminded, praktisk anlagt, har en stærk ordenssans og er opsøgende i forhold til arbejdsopgaver.
Vi søger en fleksibel kollega, der trives i et levende miljø, hvor to dage sjældent er ens, og som let kan tilpasse sig nye opgaver.
Stillingen kræver grundlæggende IT-færdigheder og
Vi tilbyder:
Hos Hjemme- og Sygeplejen i Aabenraa Kommune bliver du en del af en stor og spændende arbejdsplads med dygtige og engagerede kolleger. Vi lægger vægt på frihed under ansvar og tilbyder en dynamisk arbejdsplads, hvor du får mulighed for både personlig og faglig udvikling.
Du vil modtage grundig oplæring i dine arbejdsopgaver og introduktion til arbejdsgange for biler, cykler, bygningsvedligehold mv.
I februar vil du blive introduceret til driften af biler og cykler, flådestyring og brugen af nøgleskabe, og i marts fokuserer vi på bygningsopgaver og de forskellige systemer og procedurer for bygningsdrift. Derudover vil du blive oplært i bestilling af varer og de nødvendige administrative opgaver som medarbejder i Teknisk Service.
Forvent en udfordrende hverdag, hvor din indsats gør en forskel.
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Stillingen er på 37 timer pr. uge med start 1. februar 2025 eller snarest muligt.
Vi er fleksible med hensyn til den ugentlige arbejdstid. Arbejdstiden aftales individuelt afhængig af antal timer.
Bemærk, at der vil blive indhentet straffeattest forud for ansættelsen, og ansættelsen vil være betinget af, at denne er tilfredsstillende.
Det er en forudsætning, at du har et gyldigt kørekort.
Stillingen er placeret på adressen Nygade 23C, 6200 Aabenraa under oplæring. Det fremtidige indmødested afhænger af den fremtidige organisering af opgaver og fordeling af ansvar i Teknisk Service.
Yderligere oplysninger:
Har du brug for yderligere oplysninger, kan du kontakte stabsleder Admir Hrnjic på tlf. 23 29 73 31 eller på mail ahr@aabenraa.dk.
Ansøgning:
Send din ansøgning inklusiv relevante bilag via linket senest den 8. december 2024.
Vi afholder ansættelsessamtaler den 12. og 13. december 2024, og tidspunktet for samtalen vil blive meddelt via mail den 9. december 2024.
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=74964c2b)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Nygade, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6152720