BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med vagtplanlægning og inden for sundhedssektoren? Er du stærk på det administrative område og har du gode organisatoriske kompetencer? Og er du god til at arbejde struktureret? Så er det måske netop dig, vi leder efter.
Hjemme- og Sygeplejen søger en vagplanlægger fra den 1. januar 2025.
Om os
I vores arbejde tager vi udgangspunkt i visionen Vi skaber Hjemme- og sygepleje med menneskelig respekt, sammenhæng og høj faglighed.
Vores ambition er, at Hjemme- og Sygeplejen leverer høj faglig kvalitet i både de sygeplejefaglige indsatser og i indsatserne efter serviceloven. Derudover indtager vi en nøgleposition i det rehabiliterende arbejde sammen med vores samarbejdspartnere på tværs af forskellige fagligheder
Om jobbet
Du bliver en del af vores hjemme- og sygeplejeteams, som har adresse i Aabenraa og Felsted. Som vagtplanlægger får du en central rolle i at sikre optimal vagtplanlægning og dækning af vagter ved fravær.
I stillingen vil du arbejde tværfagligt, hvilket betyder, at du skal samarbejde tæt med distriktsledere, koordinerende funktioner og sygeplejersker. Dit primære ansvar vil være at udarbejde vagtplaner, som danner grundlaget for det samarbejde, der foregår i teamene, og de opgaver, der skal løses for borgerne. Derudover vil du fokusere på effektiv ressourcestyring mellem Hjemme- og Sygeplejens teams for at sikre, at ressourcerne bliver udnyttet optimalt.
Dine arbejdsopgaver er
- udarbejdelse og vedligeholdelse af vagtplaner for sygeplejersker
- koordinering af vagtdækning ved fravær, herunder sygdom, ferie og andet fravær
- indberetning af afvigelser
- kommunikation med sygeplejersker og andre medarbejdere om ændringer i vagtplanen
- sikring af overholdelse af overenskomster og arbejdstidsregler
- løbende evaluering og optimering af vagtplanlægningen.
Om dig
I dine faglige kompetencer forventer vi, at du
- er uddannet sygeplejerske
- har erfaring med vagtplanlægning eller andre koordineringsopgaver, gerne inden for sundhedssektoren
- har kendskab til gældende overenskomster (FOA og DSR) og arbejdstidsregler.
Vi er også på udkig efter dig, der
- har stærke organisatoriske og administrative evner
- er god til at kommunikere klart og konstruktivt
- arbejder struktureret og selvstændigt selv ved travlhed og under pres.
Til gengæld tilbyder vi
- en spændende og udfordrende stilling i et dynamisk arbejdsmiljø
- mulighed for faglig og personlig udvikling
- et godt arbejdsmiljø med engagerede samarbejdspartnere
- introduktionsforløb i forhold til opgaven.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Stillingen er en fast fuldtidsstilling med start den 1. Januar 2025 eller snarest muligt. Vi er fleksible ifht. timetal.
Arbejdspladsen er placeret på adressen Nygade 23C, 6200 Aabenraa.
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning og CV via linket senestden 11. november 2024 kl. 7:00.
Samtaler afvikles løbende.
Yderligere
For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte Distriktsleder Marianne Raeder på telefon 21 19 89 12 eller e-mail mvr@aabenraa.dk.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=fc39563f)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Nygade, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6137570