BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du serviceminded, omstillingsparat og nytænkende? Har du både overblik og sans for systematik og detaljer? Og er du økonomistærk med en sikker hånd på budgetter og regnskaber? Så er det måske netop dig, vi leder efter.
Vi søger en erfaren budget- og regnskabskyndig administrativ medarbejder 37 timer om ugen fra 1. december 2024 eller hurtigst muligt.
Om Bo & Aktivitet
Centerområdet Bo & Aktivitet består af 14 bo- og væresteder til personer med betydelig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne i henhold til servicelovens §§ 85, 108 og 104. Tilbuddene er forskellige, afhængig af beboernes funktionsniveau og alder.
Administrationen består af tre medarbejdere, som arbejder på tværs af både opgaver samt fagområder.
Vil du vide mere om os, har vi en video og hjemmeside www.boogaktivitet, der fortæller mere.
Om dig
Vi forventer, at du
- har en relevant administrativ uddannelse- og erfaringsbaggrund gerne fra kommunal regi.
- er selvstændig som person og omkring arbejdsopgaver
- arbejder struktureret
- er serviceminded, omstillingsparat og nytænkende
- har en god kombination af overblik og sans for systematik og detalje
- kan agere "blæksprutte"
- har et lyst sind og et godt humør, er samarbejdsstærk og god til at kommunikere
- er en erfaren Excel bruger
Du skal have erfaring og indsigt inden for:
- Budgetplanlægning og budgetopfølgning inden for offentlig administration
- Økonomisystemet Fujitsu Prisme
- Bogføring, overførsler og afregning
- Anvendelse af Excel regneark
- Alment forefaldende kontorarbejde
- Udarbejde månedlig ledelsestilsyn i samarbejde med afdelingsledere og centerleder
- Økonomiske beregninger og budget til tilbudsportalen
- Sygefraværsstatistikker
- Udarbejdelse af økonomisk materiale til møder og deltagelse heri
- Økonomiske beregninger.
- En dynamisk arbejdsplads med spændende og afvekslende opgaver
- Samarbejde med gode og kompetente kollegaer
- En uformel og anerkendende omgangstone
- En arbejdsplads i udvikling med fokus på teamsamarbejde, kommunikation og feedback
Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til den gældende overenskomst.
Ansættelsessted: administrationen, Møllemærsk 24, 6200 Aabenraa. Stillingen er på 37 timer med ansættelse pr. 1. december 2024 eller hurtigst muligt.
Vi gør opmærksom på, at der indhentes straffeattest. Ansættelse er betinget af, at ansøgeren har en tilfredsstillende straffeattest i henhold til stillingsfunktionen.
Det er en forudsætning for stillingen, at du har kørekort til bil.
Yderligere oplysninger
Du kan få nærmere oplysninger ved centerleder Dorte Kjer Jepsen på dkje@aabenraa.dk eller tlf.: 5170 4530.
Ansøgning
Send din ansøgning via linket senest den 17. november 2024.
Vi gennemfører samtaler den 22. november 2024, Møllemærsk 24, 6200 Aabenraa.
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=334ee20f)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Møllemærsk, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6134643