BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en struktureret og detaljeorienteret controller, som kan bidrage til at sikre en solid økonomisk drift og samtidig motiveres af at skabe god ledelsesrapportering gennem data? Trives du med vekslen mellem drift og udvikling, og kan du udtænke nye spændende løsninger og se udviklingspotentialer på dit område? Kan du samarbejde på tværs og skabe fællesskab omkring opgaveløsningen? Så er du måske vores nye kollega.
SOSU Syd uddanner fremtidens velfærdsmedarbejdere inden for sundhed, omsorg og pædagogik. Her spiller professionelle rammer og kompetent administration en vigtig rolle, hvilket du som vores nye kollega i Staben skal bidrage til.
Du vil skulle løse en bred vifte af tværgående forvaltningsopgaver med udgangspunkt i budget- og regnskabsfeltet. Din rolle bliver at bidrage til løsningen af analyse- og driftsopgaver inden for økonomiområdet, men du får også en vigtig rolle indenfor udvikling af ledelsesinformation. Da stillingen er nyoprettet, vil der være gode muligheder for at præge dine opgaver. Vi forventer derfor, at du er stærk til at se muligheder og udviklingspotentialer i organisationen, og du kan samarbejde på tværs for at realisere potentialet.
Om du er HK‘er, administrationsbachelor eller AC’er er underordnet, så længe du kommer med en viden fra andre offentlige organisationer. Vi ser gerne, du har erfaring inden for økonomiområdet, ligesom du har mod på eller erfaring med projektledelse og kan drive dine egne projekter. Samtidig er du god til at samarbejde og skabe relationer på tværs af teams og faglige skel, og du er tryg ved at række ud over dine egne opgaver og ser Staben og administrationen som et arbejdsfællesskab.
SOSU Syd er en dynamisk organisation, hvor ikke kun elever, kursister og lærer, men hvor vi som skole også lærer og udvikler os gennem vidensdeling, åbenhed og ordentlighed. På SOSU Syd er der fleksibilitet og medindflydelse i det daglige arbejde. Du bliver en del af et læringsmiljø, hvor vi udvikler, udveksler og afprøver nye ideer i forhold til opgaveløsningen, og hvor faglig sparring prioriteres højt.
Dine opgaver vil bl.a. være:
- Udvikling og drift af ledelsesinformation via Power BI
- Budgetlægning og -opfølgning
- Beskrivelse og udvikling af skolens administrative procedurer og arbejdsgange
- Indberetning af årselever til STIL og opfølgning på registreringspraksis mv.
- Bidrage til projektadministration af eksterne projekter
Vi forventer, at du:
- har relevant erfaring fra en lignende stilling i en offentlig organisation, gerne fra en uddannelsesinstitution
- er erfaren bruger af Excel og gerne kendskab til Navision Stat
- har naturligt flair for IT og digitale løsninger
- har du kendskab til Power BI er det en fordel, men ikke et krav.
- har en stærk forståelse for projektledelse og drift
- har interesse for budget- og analyseopgaver
- altid har et blik for, hvordan vi kan blive bedre
- er samarbejdsvillig og serviceminded
- kan tage ansvar for egne og de tværgående opgaver
Vi tilbyder dig:
- en spændende stilling i en velfungerende stab med høje ambitioner for driften af SOSU Syd
- en ambitiøs arbejdsplads, hvor vi altid har blik på at blive bedre og tør at afprøve nye løsninger
- et job, hvor du får mulighed for at udvikle og dygtiggøre dig
- et team med dygtige og erfarne kolleger, der alle bidrager til det gode samarbejde i teamet og til at løse opgaverne bedst muligt hver dag.
- en arbejdsplads med højt til loftet og god work-life balance
Ansættelse hurtigst muligt dog senest pr. 1. april 2024. Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og aftaler:
- enten:
- eller:
Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Ressourcechef Mikkel Mortensen på
tlf. 2611 1930.
Vil du vide mere om skolen, kan du besøge skolens hjemmeside www.sosusyd.dk
Ansøgningsfristen er onsdag den 7. februar 2024 kl. 12.00. Din ansøgning med CV og relevante bilag sendes elektronisk via linket på denne side.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 19. februar 2024 på SOSU Syd, Bjerggade 4M, 6200 Aabenraa.
Generelt om skolen
SOSU Syd er en selvejende erhvervsuddannelsesinstitution under staten med 115 ansatte. Vi tilbyder en række uddannelser indenfor sundhed, pædagogik og velfærdsteknologi, og en nystartet gymnasial uddannelse. Desuden varetager vi en lang række før-uddannelsesaktiviteter og kurser, og indgår i en række udviklingsprojekter.
Vi arbejder med strategiske mål, der kan mærkes i skolens hverdag og helt ud til borgeren: Læring og innovation, Digitalisering og teknologi, Sundhed og fællesskaber samt Bæredygtighed. På SOSU Syd har vi en vision om at uddanne elitepraktikere – de bedste inden for deres felt – i et attraktivt og nytænkende læringsmiljø.
På SOSU Syd er arbejdsdagen røgfri, og vi forventer, at alle medarbejdere bidrager aktivt til, at vi er en røgfri skole.
SOSU Syd ønsker at afspejle det omgivne samfund og opfordrer alle kvalificerede - uanset personlig baggrund - til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SOSU Syd, Bjerggade, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5971376