BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du stærk i formidling? Har du sans for planlægning af content og har spændende idéer til vores markedsføring? Hvis ja, så har vi måske jobbet til dig som vores nye deltids-marketingmedarbejder.
StillingenSom Marketingmedarbejder vil du få ansvaret for Sønderjyllands Revisions sociale medier. Vi ønsker fremadrettet at bruge vores sociale medier mere aktivt, især i et rekrutteringsøjemed.
I en afvekslende hverdag vil arbejdsopgaverne spænde bredt - lige fra udvikling og planlægning til drift og evaluering:
-
Du vil stå for udvikling af vores kommunikationsstrategi. Vi kender formålet og målet med vores kommunikation, så dine opgaver bliver at komme med forslag til valg af kanaler og budskaber til målgrupperne.
-
Du vil få ansvaret for at udvikle en contentplan ud fra kommunikationsstrategien.
-
Du vil få ansvaret for at drive contentplanen, herunder opsøge viden, udarbejde tekst, samt video- og billedmateriale.
-
Du står for evaluering af vores marketingindsatser på sociale medier.
-
Du vil have et naturligt tæt samarbejde med vores 3 afdelinger, hvor du vil opleve direkte adgang til vores medarbejdere og partnere.
I forhold til stillingens tidsforbrug forventer vi, at selve driftsdelen forbruger omtrent 10-15 timer ugentligt. Udarbejdelse af analyser og udvikling af kommunikationsstrategien kan tage længere tid indtil planen er lagt, hvorfor vi er åbne overfor et højere tidsforbrug ved ansættelsens start.
Om digDu er måske i gang med uddannelsen som markedsføringsøkonom eller lignende. Måske er du på jagt efter erfaring inden for markedsføring.
For at være succesfuld i jobbet, er det vigtigt at du kan:
-
Træffe beslutninger vedr. budskaber, tidspunkt for offentliggørelse, samt skriftlig og visuel kommunikation tilpasset forskellige målgrupper
-
Udarbejde en contentplan i et årshjul
-
Opfange og formidle den gode historie i dagligdagen
-
Udarbejde video- og billedmateriale
-
Inddrage og handle ud fra din viden om sociale medier
-
Træffe de rette valg inden for brug af henholdsvis organisk og betalt annoncering
-
Udarbejde analyser f.eks. markeds- og målgruppeanalyser
-
Opsætte KPI’er samt analysere data
Kørekort og egen bil er nødvendigt, da du kommer til at arbejde på vores tre kontorer.
Særligt i starten af ansættelsen forventer vi, at du er til stede på vores kontorer, så du lærer Sønderjyllands Revision at kende. På sigt er vi også åbne for hybridarbejde.
Du besidder et stort drive og tager ejerskabet af opgaver og løsninger. Med en god situationsfornemmelse har du nemt ved at opsøge kolleger. Du formår at strukturere din viden og er i stand til at videreformidle den til dine kollegaer på en overskuelig måde.
En spændende stilling, som du selv kan være med til at forme, og hvor du hver dag er med til at gøre en forskel. I dine attraktive ansættelsesvilkår får du en lang række medarbejdergoder lige fra massageordning og mandagsfrokost til kurser og efteruddannelse.
Vores arbejdsmiljø er uformelt og organisationsstrukturen flad. Der er en stærk holdånd, og vi snakker godt med hinanden - både når vi sammen til personalearrangementer fejrer hverdagens succeser, og når vi løser opgaver. Samlet er vi 85 professionelle og engagerede kolleger fordelt på vores tre kontorer i Aabenraa, Padborg og Sønderborg. Vi har en aktiv personaleforening med arrangementer både afdelingsvis og for hele firmaet.
Læs mere om Sønderjyllands Revision på www.sr.dk
AnsøgningVil du høre mere eller har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Chef, Tanja Thuesen, tlf. 73 33 12 71, e-mail tth@sr.dk
Vi holder løbende samtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst mulig.
Tiltrædelse ønskes hurtigst mulig, men vi venter gerne på den rette.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (10-15 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Sønderjyllands Revision, Nørreport, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6060419