Disponent til Foodservice ABENA

Profilbillede
dato

Har du erfaring indenfor disponering og optimering af vareflow, og vil du gerne være en del af en international virksomhed i stor vækst? 

Til vores Foodservice afdeling på hovedkontoret i Aabenraa søger vi en ansvarsbevidst og selvstændig disponent. 

Du er processtærk og trives både med rutineprægede opgaver og forskelligartet problemløsning i hverdagen. Som disponent vil du i tæt samarbejde med produktchefer, logistik og salgsafdelingen være med til at løfte den operationelle drift og styring af vores forsyningskæde. 

Det er vigtigt, at du er struktureret og systematisk i din tilgang til dit arbejde, så vi sikrer en stabil og god kundeoplevelse. Du bliver en del af et team, hvor alle hjælper hinanden. Det er derfor vigtigt, at du er en holdspiller, der er dygtig til samarbejde og kommunikation både internt i teamet og eksternt ud mod leverandører. 

 

Dine primære opgaver vil være 

  • Oprettelse af indkøbsordrer og styring af vareflowet gennem forsyningskæden 
  • Opfølgning på åbne indkøbsordrer og løbende optimering af vareflow 
  • Vedligeholde stamdata relateret til varedisponering 
  • Bogføring af leverandørfakturaer 
  • Løbende dialog med produktchefen omkring udvikling i aktuel og forventet lagerbeholdning 
  • Vedligeholdelse af dokumentation, herunder fx produktspecifikationer, certifikater, miljø og etik, leverandør- erklæringer, free sales certificates, mv. 
  • Håndtering af forecast fra datterselskaber og til leverandører  

 

Dine kvalifikationer 

  • Du har stærke samarbejdsevner og kan begå dig ubesværet på dansk og engelsk 
  • Du arbejder struktureret, detaljeorienteret og selvstændigt i en hverdag med mange interessenter 
  • Du føler det naturligt at tage ansvar og sikrer, at opgaverne følges til dørs 
  • Du har flair for IT-systemer. Kendskab til Axapta eller SAP er en fordel 
  • Du trives med databehandling og har let ved tal. Kendskab til Excel er en fordel 
  • Du arbejder selvstændigt og tænker langsigtet for at udvikle holdbare løsninger 
  • Du har relevant uddannelse eller erfaring med indkøb i en international handelsvirksomhed  

 

Vi tilbyder 

En dynamisk hverdag med en positiv og uformel omgangstone. Et sundt arbejdsmiljø med engagerede og hjælpsomme kollegaer. 

Et spændende og selvstændigt job, som du i høj grad selv kan være med til at forme gennem engagement, vilje og faglig viden - og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. 

Stillingen ønskes besat snarest muligt. Ønsker du yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte Global Category Manager, Ulrik Stauning Stenov på telefon 5158 1810. 

 

Ansøgning

Vi behandler ansøgningerne løbende og lukker stillingen, når vi har fundet vores nye kollega – så send din ansøgning snarest via linket til højre.    

Vi glæder os til at høre fra dig!   

 

Om Abena

ABENA er en dynamisk, dansk, familieejet koncern med hovedsæde i Aabenraa. Vi efterlever vores værdier: Tillid – Retfærdighed – Samarbejde. Samtidig mener vi, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi beskæftiger ca. 2000 medarbejdere og arbejder primært med healthcare og daglige forbrugsvarer, der sælges i 90 lande. 
ABENA producerer og sælger en lang række kvalitetsprodukter, og vores kunder er hovedsageligt sygehuse, plejehjem, kommunal hjemmepleje, skoler, daginstitutioner og private erhvervsvirksomheder. Udover vores egenproduktion i Danmark, Sverige og Frankrig, sourcer vi fra producenter over hele verden. 
Du kan læse mere om os på www.abena.dk

 

 

 

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ABENA A/S, Egelund, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6013298

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet