BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en passioneret økonomisk ekspert, der vil arbejde med forskelligartede opgaver inden for økonomi samt kontraktstyring og søger en arbejdsplads, der værdsætter dine kompetencer? Vil du arbejde inden for dette område og sætte dit præg på udviklingen af en ambitiøs organisation? Så er jobbet hos Familieretshuset måske din næste udfordring.
Om stillingen
I økonomikontoret arbejder 13 dedikerede medarbejdere, fordelt mellem Aabenraa og København, med at varetage drifts- og udviklingsopgaver samt kontrakt- og leverandørstyring for hele Familieretshuset. Som it-controller vil du være involveret i udviklingsopgaver i takt med, at der i de kommende år skal ske udbygning af styringsredskaberne for it-udgiftsopfølgningen, kontraktoverblik og leverandøropfølgning. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet inkludere:
- Økonomiopfølgninger og controlling på IT-området
- Håndtering af leverandørydelser
- Styring af det samlede kontraktoverblik
- Opfølgning og kontrol af kontrakter
- Sikring af korrekte indkøb i henhold til aftaler, inklusive SKI-aftaler
- Bistand til områderne i forbindelse med udarbejdelsen af kontrakter
Om dig
Din baggrund for at søge stillingen kan være mangeartet - du kan eksempelvis være Økonom, Jurist, IT-controller eller have en anden relevant uddannelse eller det kan tænkes, at du gennem din hidtidige erhvervserfaring have opnået gode forudsætninger for at arbejde med økonomiopfølgning, controlling og leverandørstyring.
Du er opmærksom på detaljer, har fokus på kvalitet og formår at udtrykke dig klart både skriftligt og mundtligt. Og så er du ansvarsfuld, engageret og kan arbejde både selvstændigt og i teams. Din positive, nysgerrige tilgang og vilje til at bidrage til forbedringer matcher vores fokus på kontinuerlig procesforbedring.
Om os
Det der i særlig grad kendetegner økonomikontoret og vores arbejdsmiljø er:
- En uhøjtidelig omgangstone, humor og et godt arbejdsmiljø
- Fokus på fælles arbejdsopgaver, intern oplæring og løbende faglig sparring
- Et kontor præget af høj faglighed, åbenhed og holdånd
- Mulighed for at skabe relationer både internt og eksternt
- En varieret hverdag med indflydelse på opgaveløsningen
Hvis du kan forestille dig selv være en del af dette, så lad os endelig høre fra dig.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, eksamenspapir og eventuelle bilag via knappen ”Søg stillingen” senest mandag den 8. april 2024. Vi forventer af holde samtaler i uge 15, 2024.
Arbejdsstedet er Familieretshuset i Aabenraa eller i København og ansættelsesområdet er Social-, Bolig- og Ældreministeriet med tilhørende institutioner. Der kan forekomme rejseaktivitet til Familieretshusets øvrige lokationer.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Lene Hejlskov på tlf. 5163 4451 eller pr. mail: lenhej@familieretshuset.dk.
Du ansættes efter relevant overenskomst.
Om Familieretshuset
Familieretshuset hjælper borgere med at skabe ro, tryghed og retning i ændrede livssituationer. Målet er altid at finde den bedste løsning for hver enkelt borger.
Vi løser opgaver inden for områderne: forældremyndighed, bopæl og samvær, separation og skilsmisse, internationale ægteskaber, navngivning og navneændring, bidrag, faderskab og medmoderskab, adoption, værgemål og fremtidsfuldmagter.
Vi er en organisation i stor udvikling, og vi brænder for at levere den bedste kvalitet til gavn for de mange borgere, der hver dag har brug for vores hjælp. Familieretshuset har afdelinger 10 forskellige steder i Danmark.
Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Familieretshuset, Afdeling Aabenraa, Storetorv, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6019100