BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Engageret kontrakt- og leverandørstyringsmedarbejder til Økonomi.
Er du passioneret omkring kontrakt- og leverandørstyring og søger en arbejdsplads, der værdsætter dine kompetencer? Vil du arbejde med forskelligartede opgaver inden for dette område og sætte dit præg på udviklingen af en ambitiøs organisation? Så er jobbet hos Familieretshuset måske din næste udfordring.
Om stillingen
I økonomikontoret arbejder 13 dedikerede medarbejdere, fordelt mellem Aabenraa og København, med at varetage drifts- og udviklingsopgaver samt kontrakt- og leverandørstyring for hele Familieretshuset. Som kontrakt- og leverandørstyrer vil du være involveret i udviklingsopgaver i takt med at der i de kommende år skal ske udbygningen af styringsredskabet for kontraktoverblik og leverandøropfølgning.
I stillingen som kontrakt- og leverandørstyrer vil dine arbejdsopgaver vil blandt andet inkludere:
- Håndtering af leverandørydelser og kontraktstyring
- Styring af det samlede kontraktoverblik
- Opfølgning og kontrol af kontrakter
- Vedligeholdelse af kontraktparadigmer og standarder inden for kontrakt- og leverandørstyring
- Kontrakt- og økonomiopfølgning, herunder it-kontrakter
- Sikring af korrekte indkøb i henhold til aftaler, inklusive SKI-aftaler
- Diverse kontrolfunktioner i økonomikontoret
Om dig
Din baggrund for at søge stillingen kan være mangeartet - du kan eksempelvis være kontoruddannet, jurist, IT-controller eller have en anden relevant uddannelse. Erfaring inden for kontrakt- og leverandørstyring er en fordel, men ikke et krav, og måske har du ligefrem kendskab til statens it-systemer på økonomistyringsområdet. Du er opmærksom på detaljer, har fokus på kvalitet og formår at udtrykke dig klart både skriftligt og mundtligt. Din diplomatiske og servicemindede tilgang sikrer en venlig service over for kollegaer og samarbejdspartnere.
Du er ansvarsfuld, engageret og kan arbejde både selvstændigt og i teams. Din positive, nysgerrige tilgang og vilje til at bidrage til forbedringer matcher vores fokus på kontinuerlig procesforbedring.
Om os
Det der i særlig grad kendetegner økonomikontoret og vores arbejdsmiljø er:
- En uhøjtidelig omgangstone, humor og et godt arbejdsmiljø
- Fokus på fælles arbejdsopgaver, intern oplæring og løbende faglig sparring
- Et kontor præget af høj faglighed, åbenhed og holdånd
- Mulighed for at skabe relationer både internt og eksternt
- En varieret hverdag med indflydelse på opgaveløsningen
Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter relevant overenskomst.
Ansættelsesområdet er Social-, Bolig- og Ældreministeriet med tilhørende institutioner.
Ansøgning og kontakt
Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, eksamenspapir og eventuelle bilag via knappen ”Søg stillingen” senest den 8. januar 2024. Vi forventer af holde samtaler i uge 2, 2024.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Lene Hejlskov på tlf. 5163 4451 eller pr. mail: lenhej@familieretshuset.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Familieretshuset, Afdeling Aabenraa, Storetorv, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959555