BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Engageret og servicemindet IT-supporter med bred IT-viden. Kunne du tænke dig at indgå i vores centrale IT Servicedesk og sikre god service til Familieretshusets medarbejdere på tværs af hele landet? Vil du bidrage til stabil IT-drift og skabe et solidt digitalt fundament for vores medarbejdere? Så er du måske vores nye kollega!
I Familieretshuset arbejder vi for at gøre en forskel for mange familier i Danmark, og som medarbejder i vores IT-afdeling vil du i høj grad bidrage til, at kollegerne oplever effektive IT-løsninger og en servicemindet support.
I Familieretshuset varetages store dele af IT-driften hos Statens IT. De opgaver, Statens IT ikke har ansvaret for, varetager vi selv i Familieretshuset. Netop derfor har vi brug for dig til at hjælpe med at sikre den rette hjælp og support, og i perioder også selv være udførende på mindre, tekniske opgaver ude på vores adresser.
Din hverdag hos os
Dine arbejdsopgaver kan være af forskellig karakter, men alle centreret omkring fagsupport i forbindelse med IT-drift og it-udvikling i Familieretshuset.
Som led i dit arbejde kommer du til at:
- Varetage 1.& 2. level support af Familieretshusets medarbejdere
- Sikre optimal drift og support på forretningsapplikationer
- Teste og vedligeholde systemernes funktionalitet og stabilitet
- Udarbejde og vedligeholde dokumentation, procedurer og vejledninger
- Udføre mindre, tekniske opgaver
Hos os skal du have en god forretningsforståelse og teknisk indsigt samt erfaring med at arbejde med systemmæssige sammenhænge og forskellige fagapplikationer.
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med ESDH-systemer og kendskab til ITIL, men det er ikke et krav. Ligeledes er det en fordel at have arbejdet med support, men det vigtigste er, at du har evnen og lysten til at kommunikere med ikke IT-faglige medarbejdere, der har brug for din viden og support, og til at bidrage til løbende forbedringer.
Følgende kendetegner dig:
- Evner at kommunikere med ikke IT-faglige medarbejdere på en måde, så det komplekse gøres enkelt og forståeligt
- Har lyst til at arbejde proaktivt i forhold til opgaveløsningen og byde ind med nye idéer
- Besidder både serviceorienterede og analytiske kompetencer og har lyst til et job med en bred kontaktflade
- Har en ansvarsbevidst og struktureret tilgang til dit arbejde
- Trives i et miljø med service i fokus, hvor vi samarbejder og hjælper hinanden.
På IT-kontoret er vi 25 medarbejdere, som arbejder med tre opgavefelter: IT Drift, IT Udvikling og Informationssikkerhed, hvor du vil blive en del af IT Drift. Vi vægter et stærkt samarbejde med plads til forskellighed. Mød Christine, som bliver en af dine kolleger i IT, og andre medarbejdere i Familieretshuset her på Mød en medarbejder (familieretshuset.dk).
Kontakt og ansættelsesvilkår
Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV, eksamenspapirer samt evt. anden relevant dokumentation via linket ”søg stillingen” senest d. 7. januar 2024.
Vi forventer at afholde 1. samtaler mandag den 15. januar og 2. samtaler mandag den 22. januar i Aabenraa.
Tiltrædelse gerne hurtigst muligt eller den 1. marts 2024.
Arbejdsstedet er Familieretshuset i Aabenraa og ansættelsesområdet er Social-, Bolig- og Ældreministeriet med tilhørende institutioner. Der kan forekomme rejseaktivitet til Familieretshusets øvrige lokationer.
Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret Funktionsleder for IT-drift, Krystyna Vind tlf. 51634736.
Du vil blive ansat efter gældende overenskomst.
Om Familieretshuset
Familieretshuset hjælper borgere med at skabe ro, tryghed og retning i ændrede livssituationer. Målet er altid at finde den bedste løsning for hver enkelt borger.
Vi løser opgaver inden for områderne: forældremyndighed, bopæl og samvær, separation og skilsmisse, internationale ægteskaber, navngivning og navneændring, bidrag, faderskab og medmoderskab, adoption, værgemål og fremtidsfuldmagter.
Vi er en organisation i stor udvikling, og vi brænder for at levere den bedste kvalitet til gavn for de mange borgere, der hver dag har brug for vores hjælp. Familieretshuset har afdelinger 10 forskellige steder i Danmark.
Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Familieretshuset, Afdeling Aabenraa, Storetorv, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5962171