Indkøbsassistent med flair for administration og relationer søges til kæledyrsbranchen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du passioneret for administration, indkøb og gode relationer?

Meldgaard Pet A/S er en af de førende grossistvirksomheder i Danmark indenfor branchen. Vi er vilde med dyr og sælger alt til kæledyr i form af tilbehør og foder, primært til butikker i Danmark, Norge og Sverige.

Om jobbet
Vi søger en indkøbsassistent til en afdeling med et dedikeret team bestående af salgskonsulenter, lager- og administrative medarbejdere. Her hjælper vi alle hinanden og har et tæt samarbejde med kollegaer og kunder.

Dine primære opgaver i jobbet vil være:

  • Håndtering af indkøbsordrer samt kontakt med leverandører
  • Overvågning af lagerbeholdning og genbestilling af varer
  • Vareoprettelse og vedligeholdelse af sortimentet
  • Logistik samt koordinering med lageret omkring modtagelse af varer
  • Håndtering af reklamationer mellem salg og leverandører
  • Diverse administrative opgaver i indkøbsafdelingen
  • Igangsætte kampagner i samarbejde med leverandører, salg og marketing
  • Deltagelse i leverandørmøder og messer

Om dig
Den ideelle kandidat:

  • Er faglært indkøbsassistent, kontorassistent eller har erfaring fra en indkøbs- eller grossistvirksomhed
  • Evner at have mange bolde i luften og er administrativt stærk
  • Er struktureret og omhyggelig
  • Er udadvendt og i stand til at skabe gode relationer til leverandører
  • Kan arbejde selvstændigt og trives samtidig med teamsamarbejde
  • Tager initiativ og ansvar samt er åben for nye tiltag
  • Er kreativ og nytænkende, har et godt øje for markedstendenser og produktudvikling
  • Har evnen til at tilpasse sig hurtigt til at prioritere nye arbejdsopgaver, når de opstår
  • Har gode engelskkundskaber, der muliggør effektiv kommunikation med udenlandske leverandører
  • Har erfaring med at arbejde i Navision og Excel
  • Har interesse for dyr og forståelse for deres behov

 

Vi tilbyder

Hos Meldgaard får du en spændende og udfordrende stilling i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesforhold, et åbent og uformelt arbejdsmiljø med glade og motiverede kolleger, samt frihed under ansvar med korte kommandoveje.

 

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte indkøbsansvarlig Camilla Brink på

tlf. 20337286 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 17. november 2024. Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.

 

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com 

Meldgaard i dag: I alt ca. 770 medarbejdere. Virksomheden består af 14 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er miljø, transport og handel. Hovedkontor: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MELDGAARD A/S, Askelund, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6139058

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet