BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at have styr på tingene? Ønsker du en hverdag med en variation af administrative opgaver? Kan du lide at møde smil og gode kolleger på din arbejdsplads, så er det måske dig, vi søger i Aabenraa Kommunes IT- og Digitaliseringsafdeling.
Om jobbet
Du vil blive ansat i IT Helpdesk men vil skulle løse opgaver for hele IT-afdelingen. Som en del af vores team vil du spille en central rolle i at sikre, at IT—og Digitaliseringsafdelingen fungerer effektivt og smidigt. Dine primære opgaver vil omfatte IT brugeradministration, administrativ support til IT-ledelsen, koordinering af møder, dokumenthåndtering, samt opfølgning på diverse administrative opgaver.
IT-Afdelingen er en del af Staben, og vi er cirka 35 medarbejdere fordelt på IT-Drift, IT-Helpdesk og IT-Digitalisering. Vores fokus er at yde IT-assistance og service til resten af organisationen i henhold til gældende aftaler. Vi har fleksible rammer for opgaveløsning, og god service og hjælpsomhed er nøgleord i vores daglige arbejde.
Dine opgaver
Du vil få tildelt en bred vifte af opgaver, der spænder mellem mere rutineprægede samt komplekse og unikke opgaver. Dine primære opgaver vil inkludere:
- IT brugeradministration, tildeling af specifikke rettigheder, samt svare telefonisk på henvendelser fra brugere.
- Assisterende opgaver til IT-ledelsen såsom kalenderstyring, mødeplanlægning og opfølgning.
- Koordinering og opfølgning på diverse administrative opgaver inden for IT-afdelingen.
- Håndtering af dokumenter, herunder udarbejdelse og redigering af rapporter, præsentationer og øvrige dokumenter.
- Bogføring og assistance i forbindelse med budgetlægning og -opfølgning.
- Indkøb for IT-afdelingen
- Hjælpe vores interne post og skanning i ferie perioder.
Kvalifikationer:
Vi søger kandidater med forskellige baggrunde, herunder relevant administrativ uddannelse eller erfaring inden for administrativt arbejde i IT eller lignende komplekse organisationer. Derudover forventer vi, at du har:
- Gode IT-kundskaber, herunder kendskab til Microsoft Office-pakken og gerne erfaring med brug af administrative IT-systemer.
- Stærke kommunikationsfærdigheder på dansk, både mundtligt og skriftligt.
- Kender du til god forvaltningsskik fra en kommune eller anden offentlig institution er det en fordel.
Personlige egenskaber:
Vi lægger vægt på evnen til at arbejde både selvstændigt og i teams samt gode kommunikations- og samarbejdsevner. En struktureret tilgang til arbejdsopgaver med fokus på detaljer er vigtig.
Vi tilbyder
- Engagerede kolleger og et positivt arbejdsmiljø med plads til humor og en uformel omgangstone.
- Dygtige kolleger med forskellige typer af opgaver og kompetencer indenfor IT.
- Et spændende, udfordrende og uformelt miljø, der giver gode muligheder for både personlig og faglig udvikling samt indflydelse.
- En IT-afdeling i kontinuerlig udvikling
Dit nye team
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Stillingen tiltrædes den 1. juni 2024 eller efter nærmere aftale.
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte leder af IT-Helpdesk, Stig Svane Jacobsen på telefonnummer 21201322
Ansøgning
Lyder denne stilling spændende? Så send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket senest 15 maj.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 21
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=0791ae48)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Skelbækvej, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6032239