BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med eller interesse for at arbejde med netværk? Ønsker du at bidrage til en effektiv netværksinfrastruktur i en kommune, der vægter stabil og sikker drift højt sammen med et godt arbejdsklima?
Vi er på udkig efter en dygtig netværkskonsulent, som skal være med til at sikre en velfungerende netværksdrift og dermed en fleksibel infrastruktur både nu og fremadrettet.
Din rolle
I rollen som netværkskonsulent kommer du til at arbejde med driftsopgaver og teknisk sparring og dokumentation. Det indebærer blandt andet drift og vedligehold af netværksinfrastrukturen. Derudover vil der være sikkerhedsrelaterede opgaver, som fx at sikre at relevante sikkerhedspolitikker vedr. netværket overholdes.
Dine opgaver vil bl.a. bestå af
- Daglig netværksdrift og løbende support
- Identificering og løsning af netværksproblemer
- Konfigurering, fejlfinding og vedligeholdelse af netværkskomponenter
- Vedligeholdelse af retningslinjer og processer, så IT-sikkerhed indtænkes fra idé til implementering og efterfølgende drift og vedligehold i samarbejde med kolleger
- Teknisk udarbejdelse af dokumentation, fx tegninger, udarbejde Changes og øvrige IT relaterede dokumentationsopgaver
Om dig
Du har en relevant teknisk uddannelse, praktisk erfaring og er fagligt dygtig. Du er passioneret og har en naturlig interesse for at følge nye tendenser i branchen. Du trives med driftsopgaver, har gode samarbejdsevner og et godt humør. Du tænker i muligheder og frem for alt, kan du se løsninger og beskrive dem.
Vi ser gerne, at du:
- Har en god og generel teknisk forståelse og indblik i infrastruktur- og applikationsopbygning. Erfaring med netværksløsninger fra Cisco, såsom switche, firewall og wireless er en klar fordel, sammen med kendskab til Cisco ISE og Cisco DNA Center.
- Ved at dokumentation er vigtig og er derfor velformuleret og kan kommunikere klart på skrift.
- Kan Fejlsøge i diverse routing protokoller samt arbejde med sikkerhedsprodukter, som sårbarhedsscanninger, antivirus og DNS
- Kan arbejde selvstændigt og løsningsorienteret med dine opgaver
Om IT-Afdelingen
IT-Afdelingen er en del af Staben og består af ca. 35 medarbejdere fordelt på IT-Drift, IT-Helpdesk og IT-Digitalisering. IT-Afdelingen særkende er, at vi yder IT-assistance og service til resten af organisationen inden for de gældende aftaler. Der er fleksible rammer for opgaveløsning, hvor den gode service og hjælpsomhed er et vigtigt parameter i det daglige arbejde.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn efter gældende overenskomst. Stillingen er med tiltrædelse senest 1. december 2023.
Yderligere oplysninger
Eventuelle spørgsmål kan rettes til Netværkskonsulent Kristian Winter Thusgaard Asmussen, tlf. 21342146 mailadr.: kwa@aabenraa.dk eller Digitaliseringsleder Majbrit Hammerich Hansen, tlf. 24764664.
Ansøgning
Lyder denne stilling spændende? Så send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket senest den 15. oktober 2023.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 43.
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e2e22d0e)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Skelbækvej, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5915859