IT-Supporter elev til IT-afdelingen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Står du og mangler en spændende uddannelsesplads som IT-supporter? Og har du gennemført grundforløbet på IT-supporteruddannelsen?
Er du fuld af gå-på-mod og kan du arbejde selvstændigt? Så er det måske noget for dig at blive elev hos os.

Vi har i øjeblikket plads til en ny første års IT-supporter elev ved Aabenraa Kommunes IT-afdeling. Ansættelsesforholdet løber 2år frem afhængig af ansættelsesdato.

Om IT-afdelingen
IT-afdelingen er delt i 3 teams bestående af IT-Drift, IT-Helpdesk, IT-Digitalisering. Det vil primært være IT-Drift og IT-Helpdesk, hvor du kommer til at arbejde. Da IT-Digitalisering er en del af den samlede IT-afdeling, vil det selvfølgelig være emner, du også hører om. 

Vi er ca. 35 personer i afdelingen, og vores hovedbeskæftigelse er at servicere de ca. 3800 brugere, der er tilknyttet Aabenraa Kommunes netværk.

Elev i IT-Afdelingen
Som elev i IT-afdelingen vil du komme til at indgå i det daglige arbejde på lige fod med alle andre i afdelingen. Derudover til du indgå i det samlede elevkoncept for alle kommunens administrative elever og dermed deltage i en introduktionsperiode, hvilket betyder, at du også vil få kendskab til, hvad der sker rundt i de forskellige forvaltninger, ligesom du vil få kendskab til de andre elever.

Dine arbejdsopgaver vil primært være at yde IT-support i dagligdagen over for brugerne, primært via vort IT-registreringssystem. Du vil også komme til at arbejde med klargøring/installation af It-udstyr, implementering af nyt IT og fejlfinde på diverse IT-udstyr.

Du vil få et års læretid i henholdsvis IT-Drift og IT-Helpdesk og efter endt elevtid, har du et godt kendskab til de processer, der rører sig i en forholdsvis stor IT-afdeling. 

Vi forventer, at du

  • har gennemført 20 ugers grundforløb på IT-supporteruddannelsen.
  • har gå-på-mod
  • kan agere selvstændigt
  • er i besiddelse af godt humør
  • er villig til at lære
  • har kørekort, således at du er i stand til at bevæge dig rundt i de 954 km2, som Aabenraa Kommune dækker
  • er udstyret med et godt servicegen, som gør, at du kan sætte dig ind i brugernes rolle og dermed kunne hjælpe og servicere ud fra brugerenes behov.
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst.
Du får elevløn efter gældende overenskomst mellem Dansk Metal og KL i hele perioden, altså både i praktik- og skoleperioderne.
Tiltrædelse 01. april 2024, eller efter aftale

Ansøgning
Send din ansøgning, CV, eksamensbevis eller seneste terminskarakterer via linket senest den 15. marts 2024.
Vi gennemfører ansættelsessamtaler i uge 12 2024.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere information hos leder af Helpdesk Stig Svane Jacobsen tlf. nr. 21201322 eller via mail ssjac@aabenraa.dk.

Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.

Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling. 

Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.

Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7e3aa37a)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aabenraa Kommune, Skelbækvej, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991910

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet