It-Supporter til IT Servicedesk team hos ABENA

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig at arbejde med IT i en stor international virksomhed? – Og motiveres du af at hjælpe andre med forskellige IT problemstillinger?  Er brugere dine kunder og service i dit DNA – så er du lige den IT-supporter, vi står og mangler til vores IT Servicedesk team hos ABENA

Som IT supporter hos ABENA skal du brænde for at levere enestående service og kvalitetsløsninger til dine 1.500 kolleger. Du vil indgå et professionelt team på 11, hvor en uformel omgangstone og godt humør vægtes højt. Du vil være med til at sikre en smidig og problemfri drift af vores IT systemer og teknologi, hvilket bidrager til en effektiv hverdag for alle vores brugere.

Som privatejet virksomhed med 70 års erfaring er vi solidt funderet. Dette afspejles i vores værdier og udleves som ONE ABENA i alle teams, der arbejder i det danske hovedkvarter og i datterselskaberne internationalt. Som medarbejder i ABENA bliver du en del af en meget succesfuld virksomhed, hvor digital sikkerhed er nøglen.

Hvordan bliver din hverdag?

Som vores nye IT-supporter hos ABENA er du selvkørende og kan demonstrere et højt niveau af engagement og er dygtig til at arbejde i komplekse sammenhænge. Du kommer primært til at arbejde med Azure, MS 365, Klienter/Hardware,  men du vil også komme i berøring med andre aspekter af IT. Du vil supportere hosting-miljøer, netværk, AV-Løsninger, daglig drift og systemopgaver, samt overvågning mv.

Din arbejdstid vil være en kombination af tidsrummet 08:00 – 16:00 eller 07:00 -15:00. hvor du:

  • håndterer alle slags supportopgaver
  • supporterer vores kunder telefonisk eller via vores ticketsystem
  • arbejder tæt sammen med dine kollager og vores IT Operations team, Arkitekter og Projektledere
  • tilegner dig ny viden og udarbejder dokumentation til vidensdeling.

Din nye arbejdsplads bliver i hovedkvarteret i Aabenraa, og vi vægter work-life-balance meget højt i ABENA. Afhængig af din erfaring og behov for sparring med dine kollegaer vil du få mulighed for fleksibilitet i din arbejdsplan. Du kommer til at indgå i et team af dygtige og dedikerede specialister i et meget uformelt og positivt miljø, hvor videndeling og hjælpsomhed er en naturlig del af hverdagen – her er simpelthen rart at være.

Hvem leder vi efter?

Vi leder efter dig med en relevant uddannelsesmæssig IT-baggrund. Der er dog flere indgange til rollen, og vi hører gerne både fra dig som har nogle/flere års erfaring eller er nyuddannet.

Derudover forestiller vi os, at:

  • det falder dig nemt at tage ansvar, og du går langt for den gode serviceoplevelse
  • du er positiv, god kommunikativ og udadvendt
  • du er empatisk og kan sætte dig i andres sted
  • du arbejder struktureret og trives med forskelligartede IT-opgaver og forstår at navigere i forskellige SLA’er og øvrige aftaler
  • du er nysgerrig, initiativrig og løsningsorienteret
  • du taler og skriver dansk ubesværet, ligesom du kan begå dig på engelsk – tysk vil være en fordel men ikke et krav.

Lyder dette som noget for dig?

Er det dig, vi leder efter? Så vil vi glæde os til at læse din ansøgning. Vi gennemgår ansøgninger løbende og lukker processen, når vi finder det rigtige match.

Har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte IT Global Service Manager, Charlotte Bottos Flies på telefon 5158 1617

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ABENA A/S, Egelund, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6070896

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet