BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at skabe flere gode grunde til at bo og bygge bolig i Aabenraa Kommune?
Aabenraa Kommune oplever i disse år en stor interesse for at bo og arbejde i området. Det smitter også af på behovet for grunde, hvor der kan opføres boliger. Vi har derfor travlt i vores grundsalgsteam og søger en kollega, der kan give vores investorer en erhvervsvenlig betjening, når de handler med os. Vil du være en del af holdet, der skaber gode grunde til boliger, så er du måske vores nye kollega.
Om jobbet
Som konsulent i grundsalgsteamet får du din egen portefølje af opgaver. Opgaverne er primært rettet mod investorer, der ønsker at bygge boliger på storparceller, samt salg af kommunale ejendomme, der ikke længere er i brug.
Vi arbejder ud fra bekendtgørelse om offentligt udbud ved salg af kommunens arealer og ejendomme. Det betyder, at alle offentlige grunde og bygninger skal udbydes offentligt til salg, før de kan sælges, så alle har mulighed for at byde på jorden eller ejendommen. Som konsulent står du for hele udbudsprocessen, der ligger før, under og efter et udbud. Vi forventer, at du har styr på lovgivning, mestrer salgsprocessen og har flair for sagsbehandling. Du skal være dygtig til at samarbejde med dine kollegaer, da de har faglig viden, der skal indgå i salgsprocessen.
Stillingen er præget af mange forskelligartede henvendelser og opfølgninger, og det er derfor væsentligt, at du arbejder systematisk, kan skabe struktur og fungerer i en ofte uforudsigelig og foranderlig hverdag uden at miste fokus på at prioritere og færdiggøre opgaverne.
Selvom der er fart på området, har vi et stærkt kollegaskab, hvor der sparres, og hvor vi er optaget af at spille hinanden gode.
Du bliver en del af grundsalgsteamet i afdelingen Erhverv & Bæredygtighed. Vi er i alt 19 kollegaer, der arbejder med den strategiske og operationelle forankring indenfor erhverv, bosætning og bæredygtighed. Vi er en del af forvaltningen Plan, Teknik & Miljø, der har fokus på at skabe udvikling med gode planer og afgørelser.
Din opgaver er alsidige og består blandt andet i at
- indgå i projektudvikling af storparceller sammen med kollegaer og samarbejdspartnere
- stå for salgsprocessen fra start til slut ifm. salg af storparceller til investorer
- udarbejde udbudsmateriale, købsaftaler og lave afsluttende sagsbehandling
- forberede salg af kommunale bygninger, der ikke længere anvendes til eks. skole eller børnehave
- stå for salg for småarealer til private, der ønsker at udvide boligen
- give juridisk sparring til kollegaerne i afdelingen
- udarbejde sager til de politiske udvalg, der er en del af beslutningsprocessen, før en sag sættes til salg
Vi forventer, at du
- har en uddannelsesmæssig baggrund som enten mægler, jurist, advokatsekretær eller lignende
- er serviceminded, så virksomheder, investorer og borgere føler sig velkomne og taget godt imod
- kan samarbejde med kollegaer i de forskellige afdelinger
- er omhyggelig og struktureret
- kan arbejde selvstændigt
- har tålmodighed
- har kørekort
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer pr. uge med start den 1. december 2023 eller tidligere hvis muligt. Dit ansættelsessted er Aabenraa Kommune, Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa.
Yderligere oplysninger
Har du brug for yderligere oplysninger, kan du kontakte afdelingschef Helle Malene Kjølsen Olsen på tlf. 2619 7813 eller mail hmol@aabenraa.dk.
Ansøgning
Send din ansøgning med bilag via linket senest den 18. oktober 2023.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 23. oktober 2023.
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7696f1cc)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Skelbækvej, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5916925