Konsulent til sekretariatet i Jobcenter og Borgerservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en engageret og stærk kommunikator? Trives du i en kultur præget af åbenhed, dialog og samarbejde samtidig med, at du kan udføre opgaver selvstændigt? Vi søger en ny kollega til vores lille sekretariatsteam på tre konsulenter, og vi håber, det er dig!

Vi søger, med opstart d. 1. maj 2024, en dynamisk og kompetent akademisk uddannet konsulent til vores sekretariat i forvaltningen Jobcenter og Borgerservice.

Om Jobcenter og Borgerservice
Sekretariatet har en varieret opgaveportefølje, men udarbejder bl.a. notater, politiske dagsordener, eksekverer politiske beslutninger og koordinerer indsatser på tværs af forvaltningen. Vi understøtter direktøren i det daglige arbejde og administrerer opgaver i forbindelse med betjening af Arbejdsmarkedsudvalget.

Ud over de sekretariatsmæssige driftsopgaver rettet mod afdelingerne Borgerservice og Jobcenter, er vi også en udviklingsorienteret afdeling, som driver drifts- og udviklingsprojekter af forskellig karakter inden for borgerservice- og arbejdsmarkedsområdet.

Hos os har vi en åben og dialogbaseret kultur, hvor vi vægter samarbejde og sparring højt, men det er også vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt. Vi sætter en ære i en høj faglighed, og vi omgås hinanden i en uformel tone. Hvis du har erfaring med stabs- eller sekretariatsarbejde vil det være en fordel.

I et sekretariat på i alt 11 medarbejdere, består vores lille team af tre konsulenter – og vi mangler dig og dine kompetencer.

Vi mangler dig, der har lyst til at arbejde med

  • betjening af den administrative og politiske ledelse med præcision og professionalisme
  • ledelse af processer og projekter med fokus på følgeskab, resultater og læring
  • selvstændig identifikation og gennemførelse af forbedringer og udviklingsinitiativer.

Inde for de personlige kompetencer, mangler vi dig, som
  • er en stærk kommunikator med fremragende skriftlige og mundtlige evner
  • er udadvendt med evnen til at opbygge relationer på tværs af organisationen
  • har en proaktiv tilgang til opgaveløsning med evnen til at tage selvstændigt initiativ
  • har evnen til at se muligheder og omsætte dem til konkrete handlinger
  • har evnen til både at se de store linjer og have styr på detaljen.

Inde for de faglige kompetencer, er vi på udkig efter dig, der har
  • en uddannelse på diplom, master, bachelor eller akademisk niveau
  • erfaring med politisk betjening og forståelse af offentlig forvaltning
  • kompetencer inden for proces- og projektledelse, herunder evnen til at håndtere komplekse opgaver.

Vi kan tilbyde
  • en spændende og udfordrende stilling i en dynamisk organisation
  • mulighed for personlig og faglig udvikling i et støttende og professionelt miljø
  • gode arbejdsvilkår og fleksible arbejdstider
  • en meningsfuld hverdag, hvor vi er med til at gøre en forskel for det lille OG det store fællesskab
  • en kommune, der går forrest med en Velfærdsaftale på beskæftigelsesområdet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fuldtidsstilling til besættelse pr. 1. maj 2024.

Stillingen er på overenskomstvilkår, og lønnen fastsættes efter forhandling med den faglige organisation og med udgangspunkt i dine faglige kvalifikationer og kompetencer.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og bilag via ansøgningsknappen senest den 12. marts 2024 kl. 23:59.

Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 19. marts 2024.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Yderligere oplysninger om stillingen
Har du spørgsmål, så kontakt afdelingschef for Borgerservice og JB-Sekretariatet Bente Blenstrup telefon 27 90 65 11 / mail bbl@aabenraa.dk.

Kommunens Udviklingsstrategi Det Gode Liv skaber en naturlig ramme om vores arbejde. I Aabenraa Kommune har vi derfor løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til den fortsatte udvikling i kommunen. Denne stilling henvender sig til fagområdet Borgerservice og Beskæftigelsesområdet.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.

I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling. 

Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.

Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=3ccbe28f)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aabenraa Kommune, Skelbækvej, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5998715

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet