kontormedhjælper/piccoline

Profilbillede
dato

Dine primære opgaver bliver:

  • Modtagelse af besøgende
  • Telefonpasning
  • Pleje og service af vores lokaler
  • Booking af lokaler og forplejning
  • Hjælp med det praktiske ved arrangementer

Vi leder efter dig som:

  • Har tid og lyst at arbejde en eller to dage om ugen (4 – 8 timer)
  • Er god til at skrive
  • Er god til både at arbejde selvstændigt og til at samarbejde
  • God forståelse for IT
  • Trives i en lille organisation, hvor vi sammen skaber gode rammer for arbejdet i en afvekslende hverdag, hvor der kommer der kommer mange forskellige typer af besøgende på kontoret

Vi er:

Aabenraa Selvhjælp tilbyder frivillige sociale arbejde til gavn for sårbare og socialt udsatte mennesker. Vi synes det er vigtig at møde hinanden med en positiv indstilling, fleksibilitet og godt humør - og har et godt kollegialt sammenhold ansatte og frivillige medarbejdere imellem, hvor vi hjælper hinanden med stort og småt. Du får rig mulighed for at sparre med de øvrige ansatte og frivillige medarbejdere om dine/deres opgaver.

Arbejdsstedet er på Kystvej 36A, 6200 Aabenraa.  

Der er tale om en tidsbegrænset stilling til og med september 2025. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Nærmere spørgsmål til jobbet kan rettes til:

Leder Jutta Carstensen på tlf. 40 49 10 67 eller mail: info@aabenraa-selvhjaelp.dk

Frister:

Ansøgning og CV samt relevante bilag mailes til info@aabenraa-selvhjaelp.dk.dk. Ansættelsessamtaler afholdes løbende, og vi besætter stillingen så snart, at vi har fundet den rette ansøger.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: deltid (4-8 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Aabenraa Selvhjælp, Reberbanen, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-07-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6047774

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet