BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Til vores gode kunde i Aabenraa søger vi en barselsvikar til kreditorbogholderiet, med opstart pr. 01.03.24 og resten af året.
Som kreditorbogholder vil din primære opgave være at sikre et effektivt kreditorflow. Du vil spille en central rolle i behandlingen af kreditorer og sikre, at processerne for løbende fakturering, betalinger og afstemninger forløber gnidningsfrit.
Dine ansvarsområder inkluderer:
- Behandling af fakturaer
- Betalinger
- Bogføring og afstemning
- God erfaring med Business Central
Du tilbydes
Du bliver en del af en virksomhed, der vægter medarbejdere højt og tilbyder gode personaleforhold. Man arbejder i et positivt og kompetent team i en uformel kultur med frihed under ansvar.
Om dig
Der kan være flere veje ind til stillingen og om du er uddannet, selvlært eller andet, betyder ikke noget. Vigtigst er, at du kommer med erfaring fra en lignende stilling og har lyst til at få et selvstændigt ansvar.
Som person har du en god situationsfornemmelse og bidrager til en god stemning i afdelingen. Det er naturligt for dig at skabe systemer og struktur, og du løser dine opgaver i god kvalitet. Du vil også få en stor kontaktflade internt i virksomheden, så det er vigtigt, at du også trives i sådan en rolle.
Derudover forstiller vi os at du:
- Har erfaring med kreditorbogholderiopgaver
- Har gode IT-kundskaber – god erfaring med Business Central
- Har gode kommunikationsevner
- Er ansvarsbevidst og kan se kvaliteten i at håndtere dit arbejde med struktur
Interesseret?
Vil du vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte Branch Manager Heidi Fasterholt på tlf. 4121 1425 eller på mail heidi.fasterholt@actief-hartmanns.dk
Vi afholder samtaler løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ACTIEF HARTMANNS, Fredericia, Vesterballevej, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5969044