BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at forme fremtiden for Hjemme- og Sygeplejen? Brænder du for økonomistyring og ledelse? Vil du være en central spiller i en ny, tværfaglig organisation, der gør en reel forskel for borgerne? Så har vi måske stillingen til dig!
Hjemme- og Sygeplejen i Aabenraa Kommune søger en ny leder for Økonomi, Administration og Teknisk service.
Vi søger en ambitiøs og passioneret leder, der vil være med til at udvikle fundamentet for vores nye, sammensluttede Hjemme- og Sygepleje, som netop har set dagens lys pr. 1. april 2024. I denne stilling får du mulighed for at sætte dine analytiske og økonomiske kompetencer i spil i en unik rolle, der kombinerer strategisk ledelse og spændende udviklingsprojekter.
Hvem er vi?
Vores Hjemme- og Sygepleje er ikke bare en afdeling, det er et tværfagligt fællesskab bestående af en stab og 12 geografiske distrikter, der hver dag arbejder for at levere sammenhængende, kvalitetsbevidste og effektive ydelser til borgerne. Vi er i fuld gang med at skabe en moderne organisation på baggrund af Ældrekommissionens anbefalinger, hvor økonomi, administration og teknisk service spiller en afgørende rolle for den fortsatte succes.
Hvad skal du lave?
Som leder for Økonomi, Administration og Teknisk service vil du være med til at sikre, at vi skaber robuste økonomistyringsrammer på tværs af organisationen. Du vil også være nøglepersonen bag udviklingen af et styringscockpit, som skal give ledere og medarbejdere de rigtige data til at forbedre og udvikle den faglige praksis. Du vil have et tæt samarbejde og mulighed for sparring med dygtige kollegaer på rådhuset i fx. økonomiafdelingen og IT afdelingen.
Du vil referere direkte til centerlederen og være med i et tæt samarbejde med den assisterende centerleder samt lederen for Kvalitet og Akutteam. Sammen vil I drive udviklingen af en ny organisation med en innovativ økonomistyringsmodel og tværfaglige teams samt tage del i implementeringen af den fleksible BUM-model – et spændende udviklingsprojekt, der skal køre i to distrikter frem til 2025.
Dine vigtigste opgaver er, at være
- økonomisk strateg, der bygger fundamentet for vores økonomi- og styringsmodeller og skab tværfaglige løsninger, der virkelig gør en forskel for borgerne
- innovator, som implementer et styringscockpit, der giver indsigt og klar retning for både ledere og medarbejdere
- leder, hvor du sikre den daglige drift af vores administrative funktioner og tekniske service, mens du skaber sammenhæng og engagement på tværs af afdelingerne.
- tværfaglig teamspiller, der skaber stærke samarbejder på tværs af organisationen for at sikre, at vi leverer de bedste ydelser hver dag.
Vi leder efter dig, der
- har en relevant økonomisk videregående uddannelse og erfaring med økonomistyring, gerne fra sundheds- eller socialområdet
- er en dygtig projektleder og har erfaring med at udvikle og implementere økonomiske styringsværktøjer som fx styringscockpits
- har ledelseserfaring og trives med at lede forandringsprocesser i komplekse organisationer
- er skarp til dataanalyse og formår at omsætte komplekse økonomiske data til konkrete handlinger
- måske har erfaring med den tværfaglige ældresektor og BUM-modellen, hvilket ikke er et krav, bare et plus.
Hvad kan vi tilbyde dig?
- En unik mulighed for at være med i en helt ny innovativ organisation, hvor din indsats vil få direkte indflydelse.
- En stilling med stor autonomi, ansvar og indflydelse inden for økonomi, administration og teknisk service.
- Gode muligheder for faglig og personlig udvikling i en innovativ og dynamisk arbejdsplads.
- Gode samarbejdspartner i økonomi- og IT afdelingen på rådhuset
- Attraktive løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Ansøgningsdetaljer
Ansøgningsfrist er den 22. september 2024 kl. 24:00.
Der afholdes samtaler den 27. september 2024 mellem kl. 8-12.
Tiltrædelse den 1. november 2024 eller efter aftale.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentligt.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst.
Ansøgning og yderligere oplysninger
Send din ansøgning, CV og relevante uddannelses- og kursusbeviser via linket senest den 22. september 2024.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Centerleder Birgit Johannsen på telefon 21199068 eller mail bmjo@aabenraa.dk.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og glæder os til at få dig med på rejsen mod en spændende fremtid i Hjemme- og Sygeplejen!
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=8e987870)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Nygade, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6106822