Økonomiassistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi har travlt, og til vores tre afdelinger i Aabenraa, Padborg og Sønderborg søger vi nye økonomiassistenter – én til hver afdeling.
Sønderjyllands Revision er et professionelt og moderne statsautoriseret revisions- og rådgivningsfirma, der skaber tryghed og værdi for vores kunder.

Stillingen

Som økonomiassistent hos Sønderjyllands Revision er det dit ansvar at servicere vores kunder med opgaver indenfor:

  • Bogføring for selvstændige erhvervsdrivende og selskaber, herunder afstemninger, månedsluk og årsafslutning
  • Lønadministration
  • Momsindberetninger
  • Økonomirapportering
  • Ad-hoc indberetninger og refusioner

Kompetencer

For at blive vores nye kollega, skal du være uddannet i regnskab / økonomi med flere års erfaring som bogholder eller regnskabsassistent. Har du opnået erfaringen hos en revisions- eller bogholderivirksomhed, er det en fordel. Du er derfor vant til at have det fulde ansvar for bogføringsopgaverne, kan afslutte et regnskab og gøre klar til revision.

Du har flair for og mod på at lære nye systemer, og du arbejder ubesværet i forskellige økonomi- og lønsystemer, f.eks. e-conomic, C5 og Dataløn.

Da en del af arbejdet foregår ude hos vores kunder, er du god til at arbejde selvstændigt, men du ved også, hvornår du skal spørge andre til råds. Du er bevidst om at yde en god og kompetent kundeservice, og lægger en ære i at have styr på detaljerne.

En del af vores kunder er tysktalende, det vil derfor være en fordel, hvis du også taler / skriver tysk.

Du tilbydes

Som medarbejder hos Sønderjyllands Revision får du en spændende og afvekslende hverdag med mange udviklingsmuligheder. Vi værdsætter dine evner og engagement højere end alder og anciennitet. Vi lægger vægt på et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø med stor selvstændighed og ansvar – til gavn for både medarbejdere og kunder.

Vores kontorer i Aabenraa, Sønderborg og Padborg nær grænsen giver et internationalt udsyn og udfordrende opgaver. Vores aktive personaleforening og mange medarbejdergoder gør os til attraktiv arbejdsplads. Vi er 75 professionelle og engagerede medarbejdere – og vi har plads til dig, hvis du vil bidrage til vores fortsatte succes!

Ansøgning

Vil du høre mere eller har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-ansvarlig, Tanja Thuesen, tlf. 73 33 12 71, e-mail tth@sr.dk

Vi behandler indkomne ansøgninger løbende og stillingsopslaget lukkes, når de rette kandidater er fundet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Sønderjyllands Revision, Nørreport 3, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://snderjyllandsrevision.hr-on.com/show-job/148798?linkref=108478&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5836623

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet