BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du indkøbsmæssig erfaring og lyst til at være en del af et professionelt team med engagerede og kompetente kollegaer. Trives du med at tingene går stærkt og ikke to dage er ens, hører vi gerne fra dig.
Vi søger en dynamisk og dygtig produktchef til drift og udvikling af kategorien indenfor området sårpleje- og kompressionsprodukter.
Du bliver en del af healthcare teamet i indkøbsafdelingen, som består af 40 medarbejdere.
Som produktchef bliver du bl.a. ansvarlig for:
- Drift og udvikling af kategorien indenfor området sårpleje- og kompressionsprodukter
- Ansvarlig for indkøb af lokalindkøbte varer til Danmark
- Varetagelse af produktforespørgsler og behandling af reklamationer
- Understøtte salg vedr. produktforespørgsler, -træning og -materiale samt konceptudvikling
- Ansvarlig for udarbejdelse og implementering af licitationer og tilbud i samarbejde med kategorichefen og salg
Da der er tale om medicinsk udstyr, er det meget vigtigt, at du holder dig ajour med relevant lovgivning og sikrer korrekte leverandørcertifikater, datablade og varestamdata.
Du vil arbejde tæt sammen med den globale kategorichef, salgsafdelingen (herunder vores konsulenter), kundeservice og compliance. Derfor vægtes gode kommunikations- og samarbejdsevner højt.
Vi forventer, at du har følgende kompetencer:
- Erfaring fra en lignende stilling eller en del års erfaring med indkøb og leverandør-forhandling
- Erfaring med medicinsk udstyr
- Gerne erfaring med udbud
- Udviklingsorienteret og fokus på fremdrift af kategorien
- Detaljeorienteret, struktureret og optimeringssøgende
- Konstruktiv og løsningssøgende og god til at opbygge relationer både med kollegaer og samarbejdspartnere
- Er handlekraftig og har et godt overblik
Du vil få en dynamisk hverdag præget af en positiv, uformel omgangstone blandt engagerede og hjælpsomme kolleger. Vi tilbyder et job, som du i høj grad selv kan være med til at forme gennem engagement, vilje og faglig viden. For den rette person vil der være gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
Du kan glæde dig til at blive en del af en succesrig virksomhed, der tager ansvar. Vi lægger stor vægt på vores værdier, som er Tillid, Retfærdighed og Samarbejde.
Arbejdsstedet er Egelund 35 i Aabenraa. Der skal forventes 10-15 årlige rejsedage i Danmark og EU.
Stillingen ønskes besat snarest muligt. Har du lyst til at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Indkøbschef Jacob Rasmussen på telefon 5158 1727 eller pr. mail jacr@abena.dk.
Ansøgning
Vi behandler ansøgningerne løbende og lukker stillingen, når vi har fundet vores kommende medarbejder – så send din ansøgning og cv snarest via linket til højre.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Om Abena
ABENA er en dynamisk, dansk, familieejet koncern med hovedsæde i Aabenraa. Vi efterlever vores værdier: Tillid – Retfærdighed – Samarbejde. Samtidig mener vi, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi beskæftiger ca. 2000 medarbejdere og arbejder primært med healthcare og daglige forbrugsvarer, der sælges i 90 lande.
ABENA producerer og sælger en lang række kvalitetsprodukter, og vores kunder er hovedsageligt sygehuse, plejehjem, kommunal hjemmepleje, skoler, daginstitutioner og private erhvervsvirksomheder. Udover vores egenproduktion i Danmark, Sverige og Frankrig, sourcer vi fra producenter over hele verden.
Du kan læse mere om os på www.abena.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ABENA A/S, Egelund, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6047328