Projektleder til Center for Styring i Familieretshuset - skab resultater på tværs af økonomi og HR

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Drives du af at skabe resultater og sikre samarbejde på tværs af organisationen? Er du dygtig til dialog og formår du at vinde andres tillid gennem din faglighed? Så bliv vores nye projektleder i Center for Styring.

HR, Økonomi og Generel Jura og Compliance er samlet i ét fælles Center ’Styring’. I centeret er der stort fokus på at skabe sammenhængen mellem områderne, fælles forståelse og godt kendskab til hinanden.



Du sikrer fremdrift i projekterne

Som projektleder er du ansvarlig for projektledelse af projekterne i snitfladerne mellem Økonomi og HR til gavn for hele organisationen. Du har ansvaret for projektet fra det initieres og helt frem til endelig godkendelse samt implementeringen af projektet. Du skal sikre fremdrift på projekterne, og at leverancer fra de øvrige dele af huset leveres til tiden og til den aftalte kvalitet. Du får derved mange snitflader og skal samarbejde med store dele af organisationen.

Helt konkret kan du se frem til at:

  • Gennemføre projektet omkring en omorganisering af et specifikt område i tæt samarbejde med dine kollegaer i Styring
  • Lede projektmøder
  • Sørge for, at dine projekter overholder den godkendte business case og opfylder de aftalte projektmål
  • Tilsikre rettidig rapportering på fremdrift af dine projekter
  • Håndtere forskellige områder i projektet såsom tid, økonomi, kvalitet, risiko og interessenter.


Din erfaring

Vi er åbne for din baggrund, men vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse og/eller solid erfaring inden for projektledelse.

Derudover forventer vi, at du:

  • Har erfaring med at håndtere tværgående projektteams
  • har en interesse for personlig udvikling inden for projektledelsesområdet
  • har gode forhandlingsevner
  • er god til at kommunikere på skrift
  • ved, hvordan man motiverer og engagere projektmedlemmer fra forskellige fagområder for at sikre retning og ejerskab i projekterne.


Hvad kan vi tilbyde dig

Et meningsfuldt arbejde i en dynamisk organisation med spændende udviklingsmuligheder – fagligt såvel som personligt. Vi arbejder tæt sammen på tværs af hele landet og kontorerne og træder til for hinanden, når der er travlt. Vi har et godt sammenhold, hvor der er plads til humor og en uformel omgangstone samtidig med, at vi tager ansvar og har ambitioner om hele tiden at forbedre os.

Vi har fleksible arbejdstider og gode arbejdsforhold.



Kontakt og ansættelsesvilkår
Du vil enten blive ansat i:

  • Økonomikontoret, hvor der pt er 15 dedikerede medarbejdere, fordelt mellem Aabenraa og København.
  • HR-kontoret, hvor der pt er 13 medarbejdere, fordelt mellem Aarhus, Aabenraa og Odense.


Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:

HR chef Helle Kirkegaard Grue på mobil 51634523.

Økonomichef Jesper Jappe på mobil 91334658.

Hvis du er interesseret i stillingen, skal du sende et motiveret CV samt eksamensbevis senest d. 11. november 2024.

Vi forventer at afholder samtaler følgende dage:

  • tirsdag d. 19. november i Aabenraa
  • mandag d. 25. november i København
Tiltrædelse d. 1. januar 2025 eller hurtigst muligt.

Arbejdsstedet er Familieretshuset i enten Aabenraa eller København og ansættelsesområdet er Social- og Boligministeriet med tilhørende institutioner. Der vil være rejseaktivitet til Familieretshusets øvrige lokationer.

Du bliver omfattet af den relevante gældende overenskomst.



Om Familieretshuset

Familieretshuset arbejder for at hjælpe familier i bred forstand. Vi møder bl.a. familier og børn i skilsmisse, familier der ønsker at adoptere eller oprette værgemål, og udenlandske par, der vil giftes i Danmark. Målet er altid at finde den bedste løsning for hver enkelt familie.

Familieretshuset løser opgaver inden for områderne; forældremyndighed, bopæl og samvær, separation og skilsmisse, internationale ægteskaber, navne, bidrag, faderskab, adoption og værgemål.

Vi er en organisation i stor udvikling, og vi brænder for at levere den bedste kvalitet til gavn for de mange borgere, der hver dag har brug for vores hjælp. Familieretshuset har afdelinger 10 forskellige steder i Danmark.



Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Familieretshuset, Afdeling Aabenraa, Storetorv, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6138670

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet