Sygehus Sønderjylland søger en IT- og telefonispecialist/systemadministrator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du forstand på ip-telefoni og mobilløsninger i en stor organisation? Er du ansvarsfuld og teamspiller, kan du håndtere at have mange bolde i luften samtidigt, og trives du med at være i kontakt med mange forskellige mennesker?
… så er du måske den medarbejder, vi søger

Jobbet
Sygehus Sønderjylland søger en dygtig og engageret IT-specialist til at varetage en bred vifte af opgaver inden for vores IT-Telefoniteam. Den ideelle kandidat har teknisk erfaring med generel telefoni og arbejder systematisk, struktureret og analytisk. Afdelingen varetager opgaver inden for projektledelse, leverandørstyring, kontraktforhold, informationssikkerhed og styring/koordinering af en stor opgaveportefølje, alt sammen i bestræbelserne på at sikre stabil og sikker drift af sygehusets applikationer.

Systemporteføljen består af en stor variation af applikationer og der pågår til stadighed en udskiftning og modernisering af systemerne. Det er afdelingens opgave at sikre kontinuitet og optimering i samarbejde med klinikken og driften. Dette udføres i det daglige som bindeled mellem sygehusenes kliniske afdelinger, regionens IT-leverandører, styregruppe, beslutningstagere samt Regional IT og medikoteknik.

Det er vigtigt, at du er i besiddelse af gode samarbejdsevner. Du skal både kunne løse opgaver selvstændigt og indgå i både interne og eksterne teams. Kommunikation og samarbejdsevner spiller en væsentlig rolle i dit nye job og det er derfor helt afgørende, at du har betydelige sproglige kompetencer, såvel mundtligt som skriftligt.

Dit primære områder bliver ip-telefoni og mobilløsninger med den tilhørende infrastruktur og sammenhæng til eksisterende applikationer.

Konkrete opgaveområder:

  • Brugersupport og fejlsøgning
  • Konfiguration af IP telefoner og mobiltelefoner i Cisco Unified Communications Manager (CUCM)
  • Konfiguration af callcenter i Cisco Unified Contact Center Express (UCCX)
  • Konfiguration af callcenter agenter, finesse og lignende.
  • Konfiguration af telefoniflow
  • Konfiguration af videoløsninger i Cisco Meeting Server (CMS), Cisco Unified Communications Manager (CUCM) og Cisco Webex
  • Opsætning af headset til IP telefoner
  • Dokumentation af opsætning, flow og rapportering
  • Beredskabsplaner og deltagelse ved nedbrud af IP telefoni og mobiltelefoni
  • Deltagelse i regionalt forvaltning på IP telefoni og Video
  • Konfiguration i Apple Device Enrollment Program (DEP) og Samsung Knox Mobile Enrollment (KME)
  • Konfiguration af mobiltelefoner til personlige telefoner og funktions telefoner
  • Konfiguration af mobiltelefoner til alarmkald/patientkald
  • Konfiguration af mobiltelefoner og tablets i MobileIron - Enterprise Mobility Management (EMM), både med og uden kiosk
  • Konfiguration, oprettelse og nedlæggelse af SIM kort med tilhørende abonnementer ved TDC erhverv
  • Oprettelse og vedligehold af mobil Callcenter ved TDC
  • Audit på SIM kort abonnementer, licenser og telefoner
Din profil
Du er systematisk og resultatorienteret og fagligt velfunderet. Du er serviceorienteret og har det drive, der skal til for at få afviklet opgaveporteføljen effektivt. Du er robust som person, du kan prioritere og håndtere divergerende synspunkter og strategier. Du kan navigere i en kompleks organisation og kan argumentere og fastholde beslutninger.
Du har en relevant uddannelse eller en baggrund, hvor du kan dokumentere solid praktisk erfaring med ovenstående opgavefelter. Erfaringer med sygehus- og sundheds-IT området vil naturligvis også være en fordel. Du har erfaring med ITIL-processer, herunder asset management og er vant til at benytte ITSM-systemer til registrering og change process.

Vi tilbyder
En interessant og dynamisk hverdag, hvor ikke to dage er helt ens. Du kommer til at arbejde selvstændigt blandt fagligt kompetente kolleger, med afvekslende opgaver og med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Dine kolleger og afdelingen
IT består af ca. 30 medarbejdere med fokus på at supportere, understøtte og udvikle IT-løsninger til gavn for klinikken. Du bliver en del af IT-infrastruktur teamet, hvor du vil indgå i et udfordrende og lærende samarbejde med kolleger i afdelingen, på Sygehus Sønderjylland i øvrigt og i regionen. Dit arbejdssted bliver som udgangspunkt på Sygehus Sønderjylland i Aabenraa, men du skal påregne kontakt til og betydelig mødeaktivitet på Sygehus Sønderjyllands matrikler i Aabenraa, Sønderborg og Tønder, samt resten af Region Syddanmark.

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse vil ske i henhold til gældende overenskomst med relevant organisation. Til stillingen knytter der sig supportopgaver på sygehusets afdelinger. Der er derfor krav om indhentelse af en ren børne- og straffeattest forud for ansættelse.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Systemforvalter Anita Müller, på mail: amm@rsyd.dk.

Ansøgningsfrist
Send os din ansøgning og CV senest den 16. oktober 2023. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 43.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Sygehus Sønderjylland Aabenraa, Kresten Philipsens Vej, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5914954

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet