Aabenraa Boldklubs U5-drenge vandt medaljer ved Dybbøl-stævne

dato

Hele 14 unge spillere fra Aabenraa Boldklubs U5-hold drog søndag til Dybbøl for at deltage i et stort fodboldstævne. Det var en særlig dag for mange af drengene, der for første gang iførte sig den gule trøje.

For mange af de unge fodboldspillere var det også første gang, de kunne hænge en medalje om halsen. Klubben ser frem til flere succeser for de talentfulde drenge.

Mest læste artikler