BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
En stilling med udviklingsmuligheder
Er du en stærk formidler, som formår at skabe overblik i komplicerede sager både på skrift og i tale? Er du kvalitetsbevidst og engageret? Har du overblik og analytisk sans, mod på udvikling og mod på at gå nye veje? Så er det måske netop dig, vi har brug for.
Om jobbet
Du får arbejdsplads i Økonomiafdelingen, som består af enhederne Budget, Økonomistyring og Analyse samt Finans. Økonomiafdelingen er en del af den centrale stab, der har til opgave at skabe forudsætningerne for, at forvaltningerne kan levere en god service til kommunens borgere.
Du bliver fysisk placeret i vores budgetenhed i forvaltningen Social & Sundhed på rådhuset i Aabenraa. Budgetenheden på social- og sundhedsområdet består af en økonomikoordinator og tre økonomikonsulenter, der bl.a. har til opgave at udarbejde og udvikle styringsmodeller, yde økonomisk rådgivning til institutioner og forvaltningen, koordinere og udarbejde budgetter, budgetkontroller, regnskab samt den løbende ledelsesinformation på området.
Dine opgaver:
- Budgetlægning, budgetopfølgning samt controlling på social- og sundhedsområdet m.m.
- Indberetning og afstemning af budgetoplysninger i kommunens økonomisystem Prisme
- Konsulentopgaver for afdelingschefer, institutioner, teamledere mv. i forhold til budget og økonomistyring
- Takstberegninger på de specialiserede voksenområde
- Opgørelse af statsrefusioner vedrørende særligt dyre enkeltsager
- Udarbejdelse af projektregnskaber og opfølgning på projekter med ekstern tilskud
Vi forventer, at du fagligt
- har en relevant faglig uddannelse og baggrund
- har erfaring med at arbejde med tal
- har et godt kendskab til IT
- er en stærk formidler, som formår at skabe overblik i komplicerede sager både på skrift og i tale
- kan understøtte en høj faglig kvalitet og økonomisk ansvarlighed, samt bidrage til at se og gøre tingene på nye og andre måder
- er analytisk med en god helhedsforståelse
- er systematisk og er god til at overholde deadlines
- er god til at samarbejde
- har en udadvendt personprofil
Vi tilbyder
- Et spændende job, som du også selv har mulighed for at påvirke indholdet af
- Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
- Dygtige kollegaer
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og kvalifikationer.
Stillingen ønskes besat snarest muligt.
Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer.
Videre information?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorleder Hans Juhl tlf. 73 76 70 86 eller hjj@aabenraa.dk eller økonomikoordinator Merete Laursen tlf. 73 76 70 76 eller mla@aabenraa.dk
Ansøgning
Ansøgningen vedlagt dokumentation for uddannelse og eventuelt tidligere beskæftigelse sender du via linket senest søndag den 24. september 2023.
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 39.
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=28e91554)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Skelbækvej, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=28e91554&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5907392