Administrativ medarbejder til Personalekontoret

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at gøre det nemt for dine kollegaer i afdelingen og i resten af organisationen at komme i mål med deres opgaver? Er du blæksprutten, der vil have et afvekslende og aldrig kedeligt job med mange forskellige opgaver?
Kan du sige ja til, at du er systematisk, drives af at komme i mål med dine opgaver, får energi af at være en god hjælp for andre, og du samtidig har et skarpt økonomisk blik?
Hvis ja, så glæder vi os til at læse din ansøgning til vores ledige stilling som administrativ medarbejder til Personalekontoret.

Vores nye administrative medarbejder bliver en del af MED- og arbejdsmiljøteamet, der består af en arbejdsskadekonsulent og to MED- og arbejdsmiljøkonsulenter og snart også to forebyggelseskonsulenter.
Du skal dog også løse opgaver for hele Personalekontoret.

Dine hovedopgaver bliver at:

  • behandle og betale fakturaer, elektroniske indkøb samt økonomistyring af afdelingens budgetter
  • planlægge og koordinere MED- og arbejdsmiljøuddannelser samt motionsløb mv.
  • løbende ajourføre kommunens intranet med relevante oplysninger fra dit team
  • understøtte forskellige tiltag på MED- og arbejdsmiljøområdet i samarbejde med dine kolleger i teamet
  • administration af Feriefonden i samarbejde med vores kontorelev
  • 2. person på arbejdsskadehåndtering

Lidt om dig
Vi forventer, at du fagligt
  • har en digital tilgang i opgaveløsninger og er lidt en ørn til it gerne med kendskab til eksempelvis Acadre, Microsoft Office, Prisme, True Trade, SafetyNet og lignende
  • har erfaring med regnskab og økonomi
  • har erfaring inden for det kommunale område

Vi forventer, at du personligt
  • er struktureret og løsningsorienteret
  • kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • er optaget af at yde en god service over for kommunens ledere og medarbejdere
  • kan lide at have mange forskelligartede opgaver og kontakt til mange samarbejdspartnere
  • kan arbejde selvstændigt, men finder værdi i at arbejde i et team
  • har humor, godt humør og en positiv indstilling
  • er villig til at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt

Vi tilbyder
  • en arbejdsplads, hvor fokus i høj grad er at opnå resultater i forhold til kerneopgaven
  • en plads i en organisation med høje ambitioner, højt humør og højt til loftet
  • engagerede og fagligt dygtige kolleger
  • indflydelse på eget arbejdsområde
  • en arbejdsplads, hvor vi vægter samarbejde højt

Om os
Vi arbejder ud fra et fokus på at understøtte organisationens behov ud fra et "Udefra –ind"-perspektiv. Det betyder, at vi har høje ambitioner om at sikre, at vores arbejde skaber værdi i resten af organisationen.
Vi bryster os af at være engagerede og dygtige til det, vi laver. Det skyldes mest af alt, at vi har en høj grad af arbejdsglæde, hvor udvikling, højt tempo og sparring præger vores hverdag.

Vores værdier er:
  • Vi er glade for at gå på arbejde
  • Vi er modige
  • Vi er sammen om kerneopgaven
  • Vi vil hinanden
Vi er et stærkt fagligt fællesskab i Personalekontoret, hvor der er 10 medarbejdere fordelt på tre teams: MED- og arbejdsmiljøteamet, lederudviklingsteamet og personalejurateamet. Din tilknytning bliver i MED- og arbejdsmiljøteamet. Personalekontoret udgør sammen med Lønkontoret, Team dataunderstøttelse og Udbudsenheden Personaleafdelingen.


Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 28 timer ugentligt og med tiltrædelse den 1. august 2023.
Stillingen er på overenskomstvilkår, og lønnen fastsættes efter forhandling med den faglige organisation og med udgangspunkt i dine faglige kompetencer.


Yderligere oplysninger om stillingen
Har du spørgsmål, så kontakt kontorleder Bente Bjørn Jensen på telefon 7376 7750 eller mail bbj@aabenraa.dk eller arbejdsskadekonsulent Conny Boe Sørensen på telefon 73767163 eller cbs@aabenraa.dk


Ansøgning
Send din ansøgning via linket senest den 23. juni
Vi holder samtaler den 28. juni

I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling. 

Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.

Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=c65604d2)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aabenraa Kommune, Skelbækvej, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=c65604d2&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849817

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet