BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
STOP!! ….. sidder du og overvejer, om det er ved at være tid til at prøve noget nyt? Måske du er ansat i en kommunal eller privat administrativ stilling og trænger til lidt forandring? Så læs videre her og send en ansøgning, hvis dine værdier og kompetencer matcher det, vi søger efter.
Vores nye administrative medarbejder bliver en del af MED- og arbejdsmiljøteamet, der består af en arbejdsskadekonsulent, to MED- og arbejdsmiljøkonsulenter samt to forebyggelseskonsulenter.
Dine hovedopgaver bliver at:
- være administrator af SafetyNet herunder brugeradministration, APV, handlingsplaner med mere
- varetage arbejdsskadeadministration (arbejdsulykker, brilleskade, nær-ved-ulykker og krænkende handlinger)
- regres
- skærmbriller
- løbende ajourføre kommunens intranet med relevante oplysninger fra dit område
- understøtte forskellige tiltag på MED- og arbejdsmiljøområdet i samarbejde med dine kollegaer i teamet
Lidt om dig
Vi forventer, at du personligt
- har godt humør og gerne deler det med andre
- har en struktureret tilgang til opgaveløsning
- trives i en hverdag med mange forskellige opgaver
- er garant for et højt serviceniveau for både interne- og eksterne samarbejdspartnere
- nyder at arbejde selvstændigt, men finder ligeledes stor værdi i at være en del af et forpligtende fællesskab
Vi forventer, at du fagligt
- har en administrativ baggrund/uddannelse. Måske er du uddannet i offentlig admininstration
- har erfaring med arbejdsskadeadministration
- har en digital tilgang i opgaveløsninger og gerne med kendskab til eksempelvis Acadre, Microsoft Office, Prisme, SafetyNet.
Oplæring i ukendt software vil naturligvis være en del af onboardingen i jobbet.
Vi tilbyder
- en plads i en organisation med høje ambitioner, højt humør og højt til loftet
- engagerede og fagligt dygtige kollegaer
- indflydelse på eget arbejdsområde
- en arbejdsplads, hvor vi vægter samarbejde højt
Ønsket om Det Gode Liv gælder i Aabenraa Kommune både for borgere og ansatte. Derfor har vi som arbejdsplads et stort fokus på, at skabe de bedst mulige rammer, så egne ambitioner matcher vores "Udefra-ind" perspektiv, hvor fokus er, at vores daglige arbejde skaber værdi i resten af organisationen.
Vi er stolte af at være engagerede og dygtige til det, vi laver. Derudover stortrives vi i, at vores succes måles i kollegaers arbejdsglæde.
Vi er et stærkt fagligt fællesskab i Personalekontoret, hvor der er 13 medarbejdere fordelt på tre teams: MED- og arbejdsmiljøteamet, lederudviklingsteamet og personalejurateamet. Din tilknytning bliver i MED- og arbejdsmiljøteamet. Personalekontoret udgør sammen med Lønkontoret, Dataenheden og Udbudsenheden Personaleafdelingen.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 30 timer ugentligt og med tiltrædelse den 1. december 2023.
Stillingen er på overenskomstvilkår, og lønnen fastsættes efter forhandling med den faglige organisation og med udgangspunkt i dine faglige kompetencer.
Yderligere oplysninger om stillingen
Har du spørgsmål, så kontakt kontorleder Bente Bjørn Jensen på telefon 7376 7750 eller mail bbj@aabenraa.dk
Ansøgning
Send din ansøgning via linket senest den 24. oktober
Vi holder samtaler den 30. oktober 2023.
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=882dada0)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Skelbækvej, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921572