Aabenraa Boldklub meddeler, at René Østerlid stopper som cheftræner for klubbens førstehold i Jyllandsserien. Efter to år fyldt med engagement og samlende støtte til de unge spillere, vælger Østerlid nu at sige farvel ved udgangen af den netop afsluttede sæson.
På trods af udfordringer som en stor spillerafgang over vinteren, formåede Østerlid at genopbygge et stærkt fundament inden for bæredygtige rammer. Klubben udtrykker dyb taknemmelighed over hans bidrag og engagement både på banen og i omklædningsrummet. Der vil i næste uge komme en udmelding fra AaBK om, hvem der overtager trænerposten.
Kilde: Aabenraa Boldklub