BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at arbejde med IT-support, herunder blandt andet Active Directory og organisationsændringer? Vil du gerne yde support og rådgivning til brugere inden for IT? Og motiveres du af at arbejde metodisk, koordinerende og dialogskabende, samtidig med at være omstillingsparat? Så tøv ikke med at læse videre og gribe en unik mulighed for at blive en del af Helpdesk i IT-afdelingen.
Vi søger en IT-medarbejder, der er dygtig til at forstå brugernes behov, samtidig med at vedkommende kan håndtere vores IT-platform og forstå, hvad der er mest optimalt i en IT-mæssig sammenhæng. Vi søger også en person, der er interesseret i at blive ansat i en Helpdesk, som er på vej mod en større teknologisk forandring.
Din rolle:
Som IT Helpdesk-medarbejder vil dine arbejdsopgaver omfatte organisationsændringer, administration af Active Directory, brugeradministration samt support og vejledning af brugere. Dine primære opgaver vil omfatte følgende, selvom de kan variere og ændre sig løbende afhængigt af afdelingens behov:
Dine opgaver
- Samarbejde om organisationsændringer med proceskonsulenter og brugere
- Rettighedsstyring i Kombit
- Administrere Active Directory
- Telefonisk og fysisk brugersupport
Dine faglige og personlige kompetencer
Du har en relevant IT-uddannelse eller en tilsvarende baggrund, hvor du har opnået viden og forståelse inden for IT-området. Du har også erfaring med at omsætte denne viden til organisationens behov og sikre et godt match mellem IT og organisationens krav, især med hensyn til Active Directory og brugeradministration. Endvidere har du erfaring med at supportere og rådgive brugere inden for IT generelt.
Du skal være i stand til at jonglere flere opgaver samtidig og kunne arbejde struktureret, metodisk og tålmodigt. Du trives med brugerinteraktion og kan håndtere et miljø, hvor dine arbejdsopgaver kan ændre sig, da de er styret af organisationen og brugerne. Du kan koordinere opgaver og følge op på dem selv, og du er ikke bange for at tage initiativ til dialog med brugere eller samarbejdspartnere.
Vi tilbyder
- gode muligheder for sparring og udvikling
- engagerede kolleger og et godt socialt miljø med plads til humor og en uformel omgangstone
- ambitiøse kolleger med mange forskelligartede opgaver og bred kompetencedækning inden for IT
- et spændende, udfordrende og uformelt miljø, der giver gode muligheder for både personlig og faglig udvikling samt sparring
- en IT-afdeling i stor udvikling
Om IT-Afdelingen
IT-Afdelingen er en del af Staben og består af cirka 35 medarbejdere fordelt på IT-Drift, IT-Helpdesk og IT-Digitalisering. Vores kendetegn er, at vi yder IT-assistance og service til resten af organisationen i henhold til gældende aftaler. Der er fleksible rammer for opgaveløsning, og god service og hjælpsomhed er vigtige parametre i vores daglige arbejde.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Stillingen tiltrædes den 1. april 2024 eller efter nærmere aftale.
Yderligere oplysninger
Eventuelle spørgsmål kan rettes til IT-Helpdesk Leder Stig Svane Jacobsen på telefonnummer 2120 1322.
Ansøgning
Lyder denne stilling spændende? Så send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket senest den 15. marts 2023.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 12-13.
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=fc295a21)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Skelbækvej, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5994010