BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af drift og kvalitet i et administrativt miljø, og brænder du for at gøre en forskel med gode kolleger? Kan du se dig selv i en organisation i udvikling? Så læs videre her.
I vores kontor Journal og Mødebooking er der p.t. ansat 20 kontorfunktionærer og elever. Det er til dette kontor, vi pt søger 2 kontorfunktionærer på fuldtid. Vi arbejder under princippet "frihed under ansvar", og hjælper hinanden med at nå i mål med vores opgaver og med at blive dygtigere i hverdagen.
Kontorets kerneopgaver er oprettelse og journalisering af familieretslige sager om forældremyndighed, bopæl og samvær samt mødebooking for hele landet. Vi samarbejder på tværs i Familieretshuset, og har kontaktflader ud i organisationen på landsplan. Vi har stort fokus på driftsstyring, og hver morgen holder vi tavlemøder, så vi ved, hvad vi skal nå sammen.
Dine opgaver inkluderer blandt andet:
- Landsdækkende indkaldelse til møder
- Telefonisk kontakt til borgere og advokater
- Mindre sagsbehandlingsopgaver
- Skrankebetjening
- Oprettelse af sager og journalisering.
I telefonen og skranken er vi bindeleddet mellem borgere og Familieretshuset. Det er vigtigt, at du er personlig robust og konstruktiv i samtaler med borgere, der kan være i krise.
Kvalifikationer
Vi forventer at du har bestået kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration eller har tilsvarende relevant uddannelsesmæssig baggrund. Herudover har du gode IT-kundskaber.
For at lykkes i stillingen er det vigtigt, at du:
- er nysgerrig efter at lære nyt men samtidig afklaret med, at rutiner er en naturlig del af hverdagen
- kan arbejde effektivt og håndtere et stort sagsflow
- har en god arbejdsmoral og er mødestabil
- er fleksibel og kan omstille dig mellem forskellige arbejdsområder
- tager ansvar og har gode samarbejdsevner
- bidrager til et godt arbejdsmiljø med en positiv indstilling og et godt humør.
Hvad vi tilbyder:
- Oplæring med en tilknyttet faglig træner/buddy
- Et spændende job i et kontor præget af høj effektivitet og faglighed
- Muligheden for at blive en del af et dynamisk team med gode kolleger
- Flekstid under hensyntagen til arbejdets tilrettelæggelse
- Mulighed for hjemmearbejde efter oplæring og under hensyntagen til arbejdets tilrettelæggelse
- God pensionsordning.
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingerne er du meget velkommen til at kontakte funktionsleder Henriette Jeppesen på telefon 9359 9987 fra tirsdag den 6. februar 2024.
Du kan læse mere om Familieretshusets arbejdsopgaver på www.familieretshuset.dk
Ansøgning
Hvis du er interesseret i en af stillingerne, kan du sende en ansøgning, cv samt anden relevant dokumentation via ”søg stillingen” senest d. 13. februar 2024. Vi ønsker, at du starter den 1. april 2024 eller snarest muligt.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler mandag den 19. februar 2024.
Ansættelsesvilkår
Ansættelsesområdet vil være Social-, Bolig- og Ældreministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet vil være i Aabenraa.
Du vil blive omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) med tilhørende organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK).
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Familieretshuset, Afdeling Aabenraa, Storetorv, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5977526