BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til udfordringer, ansvar og at arbejde med løn- og ansættelsesforhold i en afvekslende og dynamisk hverdag? Så er du måske vores nye kollega.
Du vil være i daglig kontakt med ledere og medarbejdere, hvor du rådgiver og vejleder i løn- og ansættelsesforhold. Du møder dem på mail, i telefonen og på kontoret. Du vil også i særlige situationer være ude på sygehusets afdelinger, når du fx underviser eller deltager i møder med ledere og medarbejdere.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Den rigtige løn til tiden
- Lønindplacering af medarbejdere og udarbejdelse af ansættelsesbreve
- Håndtering af ændringer i medarbejderes ansættelsesforhold
- Ansøge om refusioner i forbindelse med sygdom og barsel
- Håndtering og afregning af lokale aftaler
Vi forventer at du:
- Er uddannet kontorassistent med speciale i offentlig administration, Professionsbachelor i offentlig administration eller lignende
- Har interesse i og gerne erfaring med at arbejde med løn- og ansættelsesforhold
- Kan prioritere dine og teamets opgaver effektivt i en hverdag med mange deadlines
- Arbejder struktureret og selvstændigt
- Har nysgerrighed og er proaktiv i din opgaveløsning
- Er holdspiller og bidrager til et godt arbejdsmiljø
- Erfaring med og lyst til at lære nye systemer at kende
- Grundig oplæring og introduktion til arbejdsopgaver og systemer
- Et team af erfarene kollegaer, som gerne lærer fra sig
- En spændende, afvekslende og til tider uforudsigelig hverdag
- Indflydelse på planlægning af dine og teamets arbejdsopgaver
- Egne specialistopgaver
- Fleksibel arbejdstid
Der vil være mulighed for at indgå i forskellige udviklingsprojekter.
Vi har i øjeblikket særligt fokus på digitalisering/automatisering som redskab til at fremme en effektiv arbejdsgang, lige som vi har fokus på hvordan vi udvikler os som team både fagligt og socialt. Du kan være med til at sætte dit præg på det.
Om HR
I HR er vi i alt 21 medarbejdere fordelt på 5 teams.
HR styrker fastholdelse og rekruttering ved at samarbejde, understøtte og rådgive ledere og medarbejdere på Sygehus Sønderjylland. Opgaverne i HR omfatter rekruttering, lønadministration, arbejdsmiljø, uddannelse, personalejura og forhandling samt strategi og udviklingsopgaver. Tilsammen bidrager vi til forbedringer og strategisk udvikling af sygehusets HR-relaterede indsatsområder. I HR prioriterer vi at være ordentlige, proaktive og nysgerrige sammen og i vores opgaveløsning.
Vil du vide mere?
Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte: HR-chef Mia Tjerrild Jakobsen på mail miatj@rsyd.dk eller telefon 21312278 eller Lønansvarlig Brian Uhre Nielsen på mail brian.uhre.nielsen@rsyd.dk eller telefon 30619676.
Løn og ansættelsesforhold
Der er tale om en fuldtidsansættelse med tiltrædelse 1. januar 2024. Løn- og ansættelsesvilkår aftales i forbindelse med ansættelsen og sker jf. relevant overenskomst. Ansættelsen sker med tjenestested i Aabenraa.
Ansøgning og rekrutteringsproces
Ansøgningsfristen er fredag den 17. november 2023. Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 21. november 2023 om eftermiddagen og eventuelt samtale 2 fredag den 24. november 2023.
Der vil blive indhentet reference og straffeattest inden ansættelse.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sygehus Sønderjylland Aabenraa, Kresten Philipsens Vej, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5935421