ParaSport Aabenraa med til DM-ugen i kørestolsbasket

dato

ParaSport Aabenraa deltog i den prestigefyldte DM-uge i Herning, hvor de konkurrerede i 3x3 Street kørestolsbasket. Efter fredagens gruppekampe kvalificerede holdet sig til bronzekampen lørdag, dog uden at opnå medalje.

Trods det manglende medaljeudbytte, var turneringen en værdifuld oplevelse for holdet, som fik testet sig mod nogle af landets stærkeste modstandere. Deltagelsen bød på højtempo kampe, præget af intensitet og fysisk spil, som gav ParaSport Aabenraa vigtig kamptræning og erfaring.

DM-ugen skabte en flot ramme med en fantastisk tilskuerstemning, der bidrog til den samlede oplevelse for både spillere og publikum i Herning.

Mest læste artikler